I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes eller köpes : kedja

Övrigt - Köp & Sälj

2006-01-07 01:33

Sökes eller köpes : kedja

Någon som vet vars man kan köpa en billig kejda till en sådan? : files.upl.silentwhisper.net

tackar.

2006-01-07 01:39
Det absolut enklaste är att gå till valfritt badrum som inte blivit renoverat på minst femton år och ta en sådan kedja. Tvålkoppar, proppar och annat är bra saker att leta efter om du vill ha en sån.

Eller om du kanske kan hitta sådan kedja som metervara i byggvaruhus, har för mig att jag sett olika tjocklekar på stora rullar.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2006-01-07 01:41
dogtag.se

30 kr
352
Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.

2006-01-07 01:41
eller så gör du en själv med lite ståltråd och en tång och en metallstav
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"

2006-01-07 01:43
352
Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.

2006-01-07 01:44
agda

det är inte rätt typ av halsband. det som du syftar på är det som en amerikanska militären använder. karln letar efter samma sort som svenskarna använder
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"

2006-01-07 01:46
Ni som tipsar om dogtag.se - det är fel slags kedjor.

Rätt kedja består av ovala ringar som är böjda på längden så att de ser ut som åttor från sidan. Eller så ska man inte vara så kinkig som jag är ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2006-01-07 02:00
Ahh! Jag behöver också en!

2006-01-07 02:28
Eller så får man sådana när man föds.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-01-07 02:28
Fan, vill ni se ut som bimbom på bilden?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.