I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Streetfighter II

Övrigt - Köp & Sälj

2006-01-02 19:24

Köpes: Streetfighter II

Ja, som sagt.
Söker StreetFighter II Till Sega Mega drive, Hojta om du har det, Nej jag tänker inte kolla med Jone.

Lokation spelar inte så stor roll serru, helst i stockholm dock.
Kan tänka mig ett pris upp till 150 spänn beroende på kvalité.

Holla.

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-01-03 15:30
Ingen?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-01-03 16:30
jag har super street fighter 2 i nice skick men vettefan om jag säljer det för 150
all fire burns, little baby, you´ll learn

2006-01-03 18:07
Ettan är ju bättre...!
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!

2006-01-03 20:35
ettan? bättre än vad?
all fire burns, little baby, you´ll learn

2006-01-04 00:36
har den skicka privat mess.

2006-01-04 01:16
ey köpte streetfighter II champion edition på en leksaksbutik... det var en mini megadrive konsol med 2 handkontroller som man kopplar in direkt in i teven.. går på 4st AA batterier.. för 199:-
jusste Gouhls and Ghosts kom oxå med.. =)

köpte min i kista centrum.. i leksaks affären längst bort vid mcdonalds..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-05 05:24
är det någon som har speljäveln och vill sälja det?