Säljes: Klocka Bling Bling Snyggaste klockan.
säljer nu denna vackra klocka. den går på 1700 kr priset är förhandlingsbart files.upl.silentwhisper.net
fan va du säljer klockr.. nästan så man tror att de är fejk,fastu kanske samlr på klockor?
nu skriver jag som ett mongo, men du förstår vad jag mena .D
ja jag samlar på klockor, jag köper massa klockor från usa tyskland och andra länder. jag köper flera stycken och säljer dem billigt sen. och nej de är inte falska ibland kan det vara lite nya märken eller helt okända märken för oss här i sverige. du kan ju fråga förre killen som köpte en gruen swiss made klocka med 14 juveler guldplätterad och 15 års garanti. kolla i min gamla tråd
jag sänker priset till 1400
sista prissänkningen 1000 kr. prutat och klart. ingen återvändo. har ett bud på 800 kr annars
Lyricist
2005-12-31 13:38
men
FunkyOne P19 tror du själv att den är äkta ?
denna e juh likadan. lixom betalar du frakten och jag slipper betala ngt och slå sönder den där skiten.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Zadik, vet du ens vad garanti täcker för skador? det är inte så att du kan banka sönder klockan och tro att du ska få en ny för att du har garanti är den verkligen likadan? det finns 10000 tals "likadana" klockor, men den du länkade till är inte alls lik, bara att det glittrar? snälla någon om du inte ska köpa så håll dig ur tråden. du tillför inget vettigt
FunkyOne, jo. jag stod med honom på centralen 10min innan ni träffades.
psk är han nöjd med sin klocka då? fan jag hade ångest ville verkligen ha kvar den, den var så jävla snygg men jag var i stort behov av pengar som jag är just nu också. och så råkade jag ljuga för honom, jag sa att det var 1 års garanti men sen när han öppnade klockan och tittade på den så hoppade han till när han fick höra att det var 15 år
vad är det för märke på klockan? vart är den tillverkad?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
det står made in china PAUL JARDIN är märket på klockan. garanti ingår
FunkyOne P19 hehe ok:S varför tjatar du om garantin hela tiden för?:D
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
för att folk tror att dom är falska annars, garanti är ju en garanti på att det inte är falskt. man kan ju alltid ta en tripp förbi en värderare eller vad det heter i en klockaffär fast då får ni stå för kostnaderna och då ska ni ha pengar med er för att köpa klockan
vafan, fatta att killen bara vill ha sålt den?... finns de garanti, så finns de garanti grabbar... hade jag gillar den hade jag köppt den kompis, men kanske nästa gång... meddela när du får in nått annat skysst!.. peace och gott nytt till dig funkyone
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
C-rystal, fick du med garanti? och var din oöppnad? och original? låter som du köpt en kopia.
föresten lgger priset på 1000 kr just nu :S
urkkk. jag börjar tröttna på er alla. ingen kan förhandla alla bara klagar och gnäller fastän dom inte ska köpa. från och med nu så är det budgivning det börjar på 400 kr
finns billigare i gulan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa det finns billigare klockor i kina också, din fitta, finns det samma klocka i gulan? nej stick och häng dig.
oj du har verkligen gått från 1700 till 400. Då måste den vara äkta haha. Du får gärna vara trött på mig, men det låter lite skumraskaffär.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jag har inte gått ner till 400,det är budgivning jag kommer ändå inte ge bort den förens den kommer i närheten av 1000 kr.
funky, skit i whoa och försök sälja den någonstans där alla inte är bitchande små slynor.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
sälj på blocket.. där kan man sälja allt möjligt skit för höga priser :D
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
hahaha
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
så bra för dig då sötnos. klockan är fortfarande till salu
om ni vill ha en swatch klocka, köp min:D om ni vill ha funkyones klocka, köp den, lite för mycke snack i tråden tycker jag, visserligen bidrar jag till de också men iallafall!
Finns de inga admins vid liv i de här forumet eller? Fan ta å rensa tråden lite från allt skitsnack. Håll er till dest som står i tråden. Sluta snacka om falsk å blaks å snalsk å kalsk. Vill ni veta något så fråga han som gjorde tråden i ett meddelande lr liknande. Jävla barnungar asså..
Haha fy fan va kul tråd funkyone sönderdriven.
1,2,3, sen blev ja sne!