Säljes Kläder,Mecca,Eckö mm... files.upl.silentwhisper.net Mecca tröja använt kanske 4 gånger tvättad kanske 3.(nyskick) köpte dom för 700 kr i affär. mitt pris 400kr Strl M files.upl.silentwhisper.net files.upl.silentwhisper.net Nice tröja. nyskick förutom en liten blå fläck på luvan kanske 1 cm stort eller mindre. Strl M , det står M fast den är jävligt baggy. köpte för 600 kr i affär, mitt pris 300 kr files.upl.silentwhisper.net files.upl.silentwhisper.net Jävligt snygga byxor. I helt perfekt skick . använd ett par gånger och är kanske 2 månader gammla. tvättade kanske 5 gånger. pris i affären jag köpte 800 kr. mitt pris 400 kr. Siza: S/ Regular. Baggy. files.upl.silentwhisper.net files.upl.silentwhisper.net Heta baggy camouflage byxor. I bra skick. köpte dom för 600 kr mitt pris 400 kr. Strl 34/32 files.upl.silentwhisper.net files.upl.silentwhisper.net files.upl.silentwhisper.net Snygga baggy Eckö Byxor. En utsliten model (Foundry-fit carpenter Jean) i perfekt skick förutom höger ficka som det är hål i men som absolut inte syns utåt. Dessa köpte jag för 999 kr. Säljer dom nu för 500 kr strl 33 jävligt stora.