I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Naturique Sol&Brun/Silicia

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-12-20 21:51

Säljes: Naturique Sol&Brun/Silicia

Jag erbjuder dig den perfekta julklappen, presenten till flickvännen, föräldrarna, brorsan eller varför inte dig själv?

Helt nya förpackningar, oöppnade.

Bli brun snabbt utan massa tjafs.

Jag säljer minst tre mån i taget, dvs 6 påsar, 3 av vardera.

ORD. PRISER:

två år = 299:- x 24 = 7176:-
ett år = 299:- x 12 = 3588:-
halv år = 299:- x 6 = 1794:-
tre mån = 299:- x 3 = 897:-

MINA PRISER :

två år = 299:- x 24 = 2392:-
ett år = 299:- x 12 = 1196:-
halv år = 299:- x 6 = 598:-
tre mån = 299:- x 3 = 299:-


Så skynda och fynda!

OM TABLETTERNA:

Solbrun/Silica
I Solbrun/Silica samverkar alla ingredienser och ger huden en nyttig skönhetskur inifrån. Solbrun ger snabbt och enkelt en gyllenbrun färg året om och huden blir frisk och vacker. Silica har en stärkande effekt på hår och naglar. Ger även håret en fin lyster.
Solbrun och Silica är ett kosttillskott som säljs som ett kombinationsabonnemang. Tillsammans ger dig Solbrun/Silica en riktig skönhetskur. Hår, hud och naglar får ny livskraft samtidigt som hudens motståndskraft stärks!Solbrun/Silica innehåller betakaroten, lycopen, vitaminer och mineraler som ger huden en nyttig skönhetskur inifrån.

Resultatet är ett glansfullt och vackert hår samtidigt som huden bevarar sin lyster, smidighet och sin elasticitet. Dessutom stärks naglarna! Vid regelbundet intag av Solbrun ökar hudens pigmentering. Solar man samtidigt så framträder färgen djupare och på kortare tid. Solbrun innehåller betakaroten, som hjälper huden att bli brun, och Lycopen, som är en stark antioxidant. Solbrun innehåller även de viktiga vitaminerna och mineralerna B3, B6, C och E samt mineralerna zink och selen. Silicatabletten ger naturlig näring för hår, hud och naglar och innehåller naturliga näringsämnen som är rika på kisel, utvunnet ur åkerfräken, och B-vitaminer. Alla dessa ingredienser samverkar, vilket gör Solbrun till en mycket välbalanserad antioxidant.

Dosering: Solbrun 1 tablett dagligen. Silica 1 tablett dagligen. Intages i samband med måltid.

saxat från:

http://www.naturpost.se/default.asp?id=1 ..

SLUGZ for THUGZ