I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prisförslag på en Numark Pro TT-2 (Skivspelare)

Övrigt - Köp & Sälj

2005-12-20 17:56

Prisförslag på en Numark Pro TT-2 (Skivspelare)

Jag funderar lite smått på att sälja min skivspelare och undrar därför vad som isåfall är ett lämpligt pris.
Allt funkar som det ska och lock finns dock måste pickupen bytas ut.

Lite info och recension.

Thats so 97
Le Life Quiet
---Input Moustache Here---

2005-12-20 21:12
Här säljs den för 3000:- så 2500:- är ju ett bra riktpris.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-12-20 22:13
Baboso:

Det är skillnad på hur en en vara säljs för och hur mycket den bli såld för! Om den snubben vill ha 3000kr för sin spelare betyder inte det att det är ett generellt riktpris.
Kolla istället på spelare som faktiskt blivit sålda och kolla prislappen. Då får du ett bättre hum om hur priserna ligger ;)

jag menar inte på något sätt att ditt pris är dåligt. Jag har ingen koll på DJ grejor. Jag ville bara reda ut lite begrepp! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-20 22:43
Mastermani
No shit sherlock.
Klart man inte lägger ut en tetra mjölk för en miljon ifall man sett någon sucker som gjort det.
Har sett den ute för 3000:- förut men det är väldigt sällan samt att maskinen inte längre produceras.

Men ja tack för ordet.

2005-12-21 08:59
Har du sett den ute? Eller har du sett den bli såld för 3000kr? ;)
Jag menar inte miljontal kronor i överdrift, det kan räcka med 500kr över marknadsvärdet och varan inte blir såld!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-21 11:41
Mastermani
Jag har oftast sett den för 3000:- och eftersom jag inte har varit ute efter en själv, har jag inte följt den annonsen men eftersom jag inte sett den med lägre utgångspris eller att det funnits flera ex av den till salu samtidigt gör jag den bedömningen att den antingen blivit såld eller att säljaren inte vill sälja den.