Säljes:Baggykläder(eckö, mecca, enyce, phatfarm, rocaw Hej jag säljer lite kläder eftersom jag inte klär mig så baggy längre..Vissa av kläderna är lite skrynkliga på bilderna..Ni får dem givetvis nystrukna och i bästa möjliga skick.. Kan endast möta upp i sthlm vid köp.. Eckö grön tee Inhandlad från gulan pris:200 Size:XL Framifrån files.upl.silentwhisper.net Den är helt grön på baksidan. Eckö svart tee Inhandlad från gulan Pris:200 Size:xxl Framifrån: httes.upl.silentwhisper.net Bakifrån: files.upl.silentwhisper.net Enyce ljusblå & vit tee Inhandlad från butiken på hötorget, streetwear eller va den heter.Använd ca en gång Pris:200 Size:xl Framsida: files.upl.silentwhisper.net Baksida: files.upl.silentwhisper.net Meccabyxor ljusblåa Inhandlade från gulan. Pris:200 Size:34 Framsida: files.upl.silentwhisper.net Baksida: files.upl.silentwhisper.net Follen: files.upl.silentwhisper.net Phatfarmbyxor ljusblå och mörkblå. Inhandlade från gulan. Pris:200 Size:Inseam: 34 waiste: 32 Framifrån: files.upl.silentwhisper.net Baksida: files.upl.silentwhisper.net Vit phatfarm tee med tryck. Inhandlad från gulan Pris:200 Size:L Framifrån: files.upl.silentwhisper.net Bakifrån: files.upl.silentwhisper.net Svart rocaweartee Inhandlad från gulan Pris:100 Size:x large Framifrån: files.upl.silentwhisper.net Den är helt svart på baksidan förutom ett svart rocawearmärke broderat bak vid nacken.