Säljes: Xbox 360 core + 2 handkontroller + 1 spel
Vill se om nån är intresserad av att köpa mitt xbox 360 core system, 2 handkontroller med sladd ingår och spelet är FIFA 06 Road To The FIFA World Cup. Knappt använt! Bor i Västerås! Skickas EJ! Utgångspris: 3500:-
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Priset kan nog åtminstone sänkas till 3.000 :)
uppeliupp! :)
sugen på att sälja en hk och kanske fifa?
all fire burns, little baby, you´ll learn
såg att du inte skickar och jag kommer inte att vara i västerås på ett tag så strunt samma.
all fire burns, little baby, you´ll learn
hmm njae tänker såhär, säljer jag allt i ett kanske jag får ett bättre pris :).
men redan? vad är det med er människor som köper saker för jättemycket pengar och sen vill sälja det direkt? Suger den eller? Det kan jag ioförsig tänka mig. förra xbox var ju ett enda stort skämt och det lär detta bli också. Fast jag vet ju inte. Har bara lirat som Kong.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej som sagt skrev jag inte lite högre upp att jag behöver pengar, det enda jag kommer på som jag har är mitt xbox 360 :) det suger verkligen inte.
Och ditt inlägg var rätt onödigt också, såg nu att jag inte hade skrivit att jag behöver pengar, därför jag säljer det, inte för att det suger eller nåt sånt.
mm lite. :] men pengar vill vi alla nog ha lite mer av.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe jo men jag behöver det till en resa jag ska göra i januari, så de som e intresserade kan väl skriva här iallafall :P
har en tia och fem pet flaskor, tror att jag kan skrapa ihop till en halväten chokladkalender också.. är det okej ? ...HA
akejra .. glid..
jag kanske kan ge 3500 om ingen annan är intresserad...finss ju itne att köpa nu...
Sin-it-all since day one!
My-khus du såg att jag skrev att det inte skickas va :).
rosen, varför skickar du inte? det är ju bara be dom betala frakten
åh.
ja för att jag vill helst inte att nåt går fel, väldigt värdefull sak om man säger så :)
Men visst, det kan skickas, bara den som köper det betalar frakten....skickar iväg den när jag fått in pengarna på mitt konto..
uuppppppppp
ingen som vill ha alltså? :)
http://billigt.1go.dk/360konsol.htm
TobyRizla säljer den för jag behöver pengar till en resa jag gör i Januari, så det e inge fel med den. Redan fått erbjudandet 3000 va lägger du för den ? :)
haha 2000? ne fan tänker inte förlora 1500 på den :) 3lax är väl inte så mkt för den om du tänker på att det e billigare än vad du kommer få den för i butik, har ju 2 handkontroller och ett spel..
lägg upp den på tradera ;)
Om du köper från affären som toba länkade så får du en NY konsoll för under 2000 lökar. 1699 om man är petig.
sålt...