I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Julrea på tygkassar!

Övrigt - Köp & Sälj

2005-12-13 16:05

Säljes: Julrea på tygkassar!

Det börjar dra ihop sig till jul så jag rear ut tygkassar också (se min andra tråd för t-shirts). Köp dina julklappar över nätet så slipper du trängas med miffon på stan:) Jag erbjuder förresten tröjtrycken från andra tråden på tygkassarna också.
T-shirts

Tygkassarna är 42x38cm stora. Man får tex plats med fett många vinylskivor i dem. Eller varför inte ta med din uzi och crackpipa på promenad? Det får även plats tio sprayburkar, massor med mickar och grymma rhymes! Trycket tål 40 graders tvätt men kassen krymper ca 10% i den temperaturen, så tvätta kallt om du vill behålla ursprunglig storlek.

Pris:
1st: 100:-
2st: 180:-
3st: 255:-
4st: 300:-
5st: 350:-
Gratis frakt inom Sverige!

Priserna gäller under hela december månad.

För att få kassen innan julafton måste man betala senast 19/12.
Betalning sker i förskott till konto i FSB, Plusgiro, Payson eller Paypal. Beställning sker via privatmess.
Kassarna levereras inom 1-3 vardagar från det att din betalning registrerats på mitt konto.

Det går även bra att skicka in egna motiv för tryck. Priset blir då ungefär 100:-st, gratis frakt. Skicka privatmess för mer info!

I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se