I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lägenhetsbyte malmö-sthlm

Övrigt - Köp & Sälj

2005-12-05 15:41

lägenhetsbyte malmö-sthlm

jagar med lykta efter lägenhet i sthlm.
max hyra 4000
tunnelbana
förstahandskontrakt

har en lägenhet i malmö, nydala att byta med.
låååg hyra o MKB (dvs stor chans på byte inom systemet)
1a 35 kvm med kokvrå, vindsvåning, 2300 kronor

kan lika gärna slänga ut denna tråden o uppdatera den lite då o då för o se om ngn nappar.
har ingen panik me flytt men ska ha flyttat in i sthlm till nästa juni som senast. lämpligt byte sker dock i februari-mars.

allt är av intresse.
gba eller messa i tråden etc.
har du ngt riktigt saftigt erbjudande kan jag lägga några tusenlappar emellan eventuellt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-05 15:55
Vad menar du med Sthlm, är det allt inom 08 området med anslutning tilltunnelbana? Eller menar du centralt? såsom ö-malm, s-malm, n-malm, v-malm osv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-05 16:16
Mastermani: Hon skrev ju "Tunnelbana". Så jag tror inte hon vill bo i Södertälje eller Märsta. Vad tror du? Tjejen verkar ju sugen på en lägenhet där det finns Tunnelbana och om det är på Söder eller i Vårby verkar ju inte spela roll. Men klart alla (nåja) skulle välja Söder. Hoppas jag tolkat dig rätt Peppis.
Forumsignatur <br>

2005-12-05 17:14
zuky. yes

allt med tunnelbana.
behöver absolut inte vara inom tullarna.

2005-12-07 21:51

2005-12-07 21:55
Jag kom på ideen med tjänster av "lgh-byten" för lääänge sedan och bad min asppolare om stöd men han var för bhäng annars hade vi varit mångmiljonärer för idag finns det såna sajter runt om svenska som fan herrejössus -self pitying- ;´|

2005-12-07 22:01
ööh?

jag ligger förövrigt på 15 olika lägenhetsbytetjänster om de var en pun på det...ta färre droger så man fattar vad du skriver...

2005-12-12 18:10
upp igen.

2006-01-02 22:34
upp än en gång. (ta bort när ni tycker jag uppat för många gånger, har fått svar via gb o privat mess som inte syns i tråden innan, så ni inte tror tråden varit helt död.)