Säljes: Helt ny new era-keps
Tja, jag säljer min helt nya new era keps Det är en Yankees 'FLAWLESS PINSTRIPE' Kelly-White Fitted Hats by New Era, alltså en grön- och vitrandig keps med liten NY Yankees logo vid sidan, sjukt clean.. jag har köpt den på hatland.com, storleken är 7 1/4, den är aldrig använd och jag säljer den för att storleken inte passade mig Priset är 320 kr och vid snabb affär betalar jag frakten vilket motsvarar minst 50 kr ^_^ jag har också en NY yankees, camouflagekeps, också new era, storlek 7 1/4, den är använd och tvättad en gång, den kostar 200 kr, bild kan fixas på den också.. kepsen jag har fler bilder som jag kan skicka om ni är intresserade
It's not a cap, it's a flag
jo men de satt så jävla löst så jag tog bort de men jag har de här hemma och jag kan sätta på de om du gärna vill ha det
det är ett klistermärke på undersidan, det silvriga, sen är de bara grymt fult att gå runt med det stora klistermärket på ovansidan
jag vill ha bild på camo-kepsen..
skulle också vilja se bild på camo-kepsen..
Det jag precis har sagt kommer jag säkert att få en varning för.
här kommer bilder på camo,, den här är också köpt från hatland.com, kvitto finns.
camo inuti camo
hur tvättar man bästa new era kepsar förresten? slänger in dom i tvättmaskinen bara? tänkte passa på å fråga eftersom trådskaparen hade tvättat sin keps..
*hur tvättar man bäst.. ska det naturligtvis stå
detta är ett fynd, då de annars kostar 399+frakt, sen är du ensam om den här i sverige, du slipper gå runt med samma keps som massa kickers
Får jag fråga HUR du kan veta att det är ENDA exemplaret?
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
ok, jag har iaf inte sett den i någon svensk affär, /nätbutik, sen sluta med de sjukt onödiga frågorna, om ni inte är intresserade av kepsen ^_^
well här kostar några 199kr
www.caliroots.se affären finns på Brunnsgatan 9 i sthlm med
men kolla där, de som finns för 199 kr är sånna fattiga o de finns inte i några bra storlekar heller
uppz0r
haha temp0 blir du inte lite ...***Pwned***... tihi!
http://www.earforcefm.blogspot.com
sjukt snygg keps till ett bra pris
jag har 3 new era kepor, en camo denver nuggets, en vit spurs med camostripes och camologa och en blå NY direkt från NY...inget speciellt med new era kepor idag...dom är ju lite dyrare men inget speciellt...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
ska du sälja dem?
kepsmannen
haha..nu har jag 5 kepor :P nej klart jag inte ska..hel no!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
jag har 6 kepor, men bara 4 om jag får de här sålda
ord!
ja bangar inte köpa en av dig, om jag får den här såld, eller så kan vi byta, jag tror jag har dig på msn..
sista chansen nu, säljer båda för 400 eller den gröna för 250 o camo för 150
jag är lite intresserad, skriver ett pm
http://www.earforcefm.blogspot.com
^_^