I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

290 st vinylskivor säljes. 49:- - 99:-

Övrigt - Köp & Sälj

2005-11-26 10:12

290 st vinylskivor säljes. 49:- - 99:-

Jag säljer en del av mina vinylskivor. Dessa är främst hiphop men även lite house och drum'n'bass.

De flesta 12" kostar 49:- och de flesta LP 99:-.

De skivor jag säljer har pris men om ni vill ha någon av de andra skivorna så kontakta mig på [email protected] så löser vi det.

Alla skivor säljes i befintligt skick men jag kan säga att de flesta är i bra skick!

Jag ser helst att ni köper fler än 1-2 skivor .

Gå in på denna länk:

Skivlista

och skicka ett meddelande till [email protected] och berätta vilka skivor ni vill ha.

Köparen betalar frakten.

Kolla vår press för nya låtar av Symbiosis och mixtapes av eightwonder!

2005-11-26 21:41
Tja, tack för att du påminde mig! Hotell no monkey är ju såld. Ska ta bort den genast.

Är det fler som är intresserade så skicka ett mail till: [email protected]

2005-11-27 14:10
haha kan berätta att ja har ingmar nordströms saxparty vol.1 - 14:)

2005-11-27 16:02
du tror väldigt mycket om din skivsamling.... 500 spänn för rooty ? ha ha . Jag har picture discen av den t.om en upplaga på 500 ex jag lär inte ens få hälften av vad du begär ens för den..
New job. New Life. Good life

2005-11-28 19:13
peejii P22:

Ja det kan vara sant men varför jag begär så mycket är för att jag helst inte vill sälja den men kan tänka mig det om det är någon som betalar. Med andra ord kommer jag nog inte få den såld men det gör mig ingenting.

Mr-t:

Hehe, klassiker eller hur!

Har fått ganska många beställningar nu, så skynda på de som vill köpa lite skivor!

2005-11-28 21:09
du bor var?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-11-28 21:52
Jag bor i Visby men det är inget problem att skicka. Jag har skickat 25 - 30 paket hittils.

2005-11-30 17:32
...

2005-12-01 21:57
fuck varför sälja alla godingar fattar inte! hehe men du har väl dina orsaker
As I walk the fine line between insanity and genius