Sökes: himmeslblå hårfärg i Malmö.
behöver hårfärg i himmelsblått. nån som vet vart jag kan köpa d i Malmö?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
I vilken MFF-affär som helst?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
har dom permanent då? varit där, men inte kollat efter färg. bara köpa flaggor o sånt :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Vad ska du med det till om man får fråga? Hoppas innerligt att det inte säljs i någon MFF-relaterad butik dock, men jag skulle inte utesluta det.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit jag ska färga en polares hår. vi har slagit vad om d nästan. han tror inte att jag kan hitta sån färg. så jag måste d nu! :p
ja alltså vad som helst bara d inte e sånt man sprjar på o sen tvättar bort d. hehe
går en på min skola me himmelsblått hår, och hon har haft de länge och har utväxt, så ja..
Leker live eller?
hm... men jag vill veta vart d finns :( så att jag kan slänga d i håret på honom :p
be nån jävla frisör att färga :P
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
nej. saken e att d e jag som ska färga d. d e d vi har sagit vad om. :p
skulle du färga seriöst eller på skojj?
DING DONG
seriöst.
whut? varför vilja ha blått hår?:|
DING DONG
dumt inlägg.. sry :$ tycker bara inte om den färgen på håret =/
DING DONG
klipp honom som homer istället
asiwouldsay AHB AHB
Dicecard vi har slagit vad om just himmelsblått.
Bästa är väl att köpa basic smeten och sedan blanda till den blåa färgen själv, fråga mig inte hur man gör men jag har sett det på tv :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
närmaste hm? närmaste punkaffär? närmaste hårfrisör? finns ju överallt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
peppis HM har inte. punkaffär? jag vet inte vart d finns :p o frisörer gör d helst själva.
hos frisörer kan du köpa hårfärg. och de brukar ha udda färger. punkaffärer. varför inte gå in o fråga på tex den vid davidshall? jag hade rosa hår ett bra tag, och köpte färgen på hm, och bluefox, punkaffär i sthlm
men HM har plockat bort dom vad jag vet. o rosa e mer vanligt än himmelsblått. kan kolla på den vid davidshall ja. tänkte inte på den.