I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: KOSS Spark Plugs (dagsfärska!)

Övrigt - Köp & Sälj

2005-11-19 17:42

Säljes: KOSS Spark Plugs (dagsfärska!)

Hej. var inne i stan idag och visste att jag ville ha ett par KOSS plugs (snäck-hörlurar) och väl i butiken valde jag deras nya modell, KOSS Spark plugs till samma pris.
sagt och gjort, köpte dem och utan för butiken, med bruten för packning upptäckte jag att jag har för små öron för dessa.

men prövat KOSS plugs och dom passat mkt bättre.

nu vill jag sälja dessa KOSS Spark plugs eller byta mot ett par KOSS plugs!

finns i stockholm.

pris 100kr eller byte av nya KOSS plugs.

Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Skivsamlare

2005-11-19 17:59
jag köpte ett par såna koss plug.. satans påfund kom jag fram till när jag kom hem för att prova om de var så bra som de påstod i affären..
jag gick tillbaka till affären dagen efter och sa hur det var.. att lurarna sög och att man måste ha örongångar stora som avgasrör för att få i sig lurarna med lyckat resultat.. jag fick lämna tillbaka dem och pengarna tillbaka..
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten

2005-11-19 18:01
men förpackningen saknas nu, så jag står lite halvt om halvt på ruta ett igen, fast ändå inte.

du gillade inte koss plugs eller var det SPARK plugs du köpte?
Skivsamlare

2005-11-19 18:05
det var för ett bra tag sedan jag köpte dem så det lär inte varit de nya du talar om..

somliga kanske tycker det är bra lurar. men för oss "småörade" är det inga höjdarlurar. om man inte trivs med att pilla i tjugo minuter för att få in lurarna i öronen.. någon kanske ser det som en underhållande sysselsättning också.

2005-11-19 18:07
trodde ljudet skulle vara bättre också, jag lyssnar på musik som man njuter mer av om den är diskant. dessa passar bäst för tyngre musik á la hiphop, techno, house m.m..
Skivsamlare

2005-11-19 19:03
henkeee: köp sony's lurar som går in en bit i hörselgången.. de är KUNG..
de e the shizz.. har dom till min ipod som är sprängfylld med gabba och dylikt..
DJ

2005-11-19 20:00
Om du kan skicka till Malmö är jag lite sugen.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2005-11-19 20:26
Köp koss porta pro istället, grymt fula men skitbra och nu är dom billiga också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-20 18:51
mc-svålen: jag kan skicka till malmö inga problem!

skriv ett meddelande bara!

clalle: vill inte ha bygel-hörlurar. dom är skitbra men fortfarande dyra(500kr typ) och sprider ljud utanför för mkt tycker jag.

2005-11-20 19:03
henkee
hmmm ca 50 spänn billigare än nya...

men jag e nog intresserad om du kan skicka dom till sthlm...

eller om du inte kan/vill så ska jag ändå till sthlm i helgen...

va köpte du dom för btw?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-20 19:08
Henkeee

Man får dom för 300 om man vill
Skivsamlare

2005-11-20 19:26
tycker spark är bättre än dom andra, passar mkt bättre.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2005-11-20 19:51
jag köpte dom för 139kr

så det jag vill ha är ett par nya KOSS plugs eller 100kr eller högstbjudande.

finns i stockholm så först till kvarn liksom.

2005-11-20 21:25
henkee

fett billiga ju...dom e inte så bra va?

2005-11-20 21:51
rolfi, jo, ljudet var absolut inget att klaga på. den där hörselskydds-liknande puffen sitter som en smäck och stänger ute störande ljud när man lyssnar på musiken.

enda jag inte gillar är att jag har för små öron, så dom sitter inte så bra jag vill.

2005-11-20 21:58
henkee

hållbara? e intresserad om dom nu bara är nån dag gamla som du säger...

2005-11-21 19:57
ja, jag köpte dom iförrgår.
kvitto finns!

men kontakta mig rolfi, så snackar vi med bizniz.

2005-11-21 22:00
asså det är en vanesak med dom lurarna. efter ett tag när man vant sej så är dom kanon. å ljudet är grymt som fan.

2005-11-21 22:43
djdoggy
med spark plugs eller dom andra?