I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Erfarenhet av knapp.nu?

Övrigt - Köp & Sälj

2005-11-16 18:27

Erfarenhet av knapp.nu?

jag blir så förbannad. jag beställde ett gäng pins där för över en månad sen. första laddningen kom efter en vecka. bra som fan tänkte jag. men vart tog resten vägen? jag mejlade å mejlade å mejlade men fick inget svar. och idag dök dom upp, finally, men då skulle fakturan vara betald den 14e november. den är den 16e idag ffs! vilket jävla kalle-anka företag säger jag bara.

är det nån annan som haft problem med dom?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-16 18:27
sen tappade jag alla pinsen när jag var i stan idag. jävla otur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2005-11-16 18:28
Första gången jag beställde tog det två veckor, sen mailade jag , då fick jag dom efter två dagar..
Andra gången fick jag dom efter två dagar..

Men ja, det är ett Kalle Anka-företag.. Har du inte läst brevet man får med?
namaste

2005-11-16 18:29
haha

2005-11-16 18:31
haha ja.. "vi uppskattar ditt förtroende. och dina pengar. så vi kan köpa mat. bla bla bla. tack så sjukt mycket." så jävla patetiskt.

och nej det är inte min dag idag..

2005-11-16 18:43
slutsats: HANDLA INTE PÅ KNAPP.NU

2005-11-16 19:10
ja handla inte på skitsidan, jävla amatörer...

pga av de dära jävla knappnytt har sidfan blivit fjortis som fan. o de är jättefjortis att dissa darin nuförtiden..esa
jfgh
k

2005-11-16 19:19
ingen som ska ta och göra en nice whoa knapp?
Det jag precis har sagt kommer jag säkert att få en varning för.

Redaktionen

2005-11-16 19:20
jag har redan gjort det.

:(
namaste

2005-11-16 19:25
jaså? finns den med på sidan? jag skulle lätt beställa en sån..har lagt en "how about a nice cup of shut the fuck up" i korgen...ska kolla om det är någe fler man kan behöva=)

2005-11-16 19:30
jaaaaaaaaaaaaa! en whoa pin vill jag ha :P
men nu kan man ju inte beställa där mer hehe..

2005-11-16 20:28
så..nu har jag beställt 6 knappar 60 kronor=)älskar att lämna ut kortuppgifter på såna über seriösa sidor...eller???

skräddaren säg nej..ett bestämt nej..

2005-11-16 20:43
hehe det är därför man tar det på faktura :P

knallade in till stan innan. å va ligger inte där på marken? joo mina pins serru!! överkörda ett antal ggr men dom var hela å fina endå! jippi!

2005-11-16 21:19
jag har beställt av dem o inte alls haft nå problem
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law
Redaktionen

2005-11-16 21:39
DJDoggy P21

tur i oturen..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se