Köpes: utländska piratkopior
Jag vill ha välgjorda fakerolex och andra falska lyxprodukter. Föreslå en produkt och ett pris så blir det nog ett köp också. Mvh Carl
Fast det skulle ju vara jävligt coolt att bara rocka kopior från topp till tå...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har 2 fakerolex, en fungerar inte dock. Den andra använder jag inte ändå. Köpta i Förenade Arabemiraten. Inge gulddetaljer eller så, men sjysst klocka ändå.
"lika bra kläder" det är det väl ändå inte? det är ju kvaliten man betalar för annars..
WillA1 Om det var kvalitén man betalade för skulle märkeskläder vara gjorda av kevlar.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
nej, det är självklart inte kvaliten man betalar för om man köper en tröja för 3k. Men man får garanterat kvalité.
men det fattar väll jag med.
därför att man får kvalité, till skillnad mot vad man får om man köper piratkopior.
jo, men då får man ju inte kvalité, och det vill man ju ha. Iallafall jag.
som ser sådär härligt billiga ut och går sönder efter ett par veckor
jo det klart det finns både dåliga och bra, som det gör med allt annat. Men jag personligen föredrar ändå orginal.
Har man inte råd att ha lyxiga kläder/accesoarer ska man inte ha det. Oavsett om dom är äkta eller inte.
Jag har inga bekymmer med det, köper inte speciellt dyra kläder så det är lungt. Skulle aldrig köpa en kopia av någonting iallafall, köper hellre nått billigare märke. Kopior känns ganska.. hmm, falskt?
skunk: Få och få. Jag tycker att det är töntigt.
Bryr mig inte så mycket om märken, så det gör mig ingenting. Jag ser bara till att köpa kvalité grejjer. Sen är jag nöjd.
mc_skunk jag köper ett par levis från JC...och dom skulle vara fake?
ja, så är det.
(kan ingen moderator ta och moderera bort OT inläggen?)
WillA1 P18 Man betalar för märket inte kvalitén...tyvärr
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
kul.....jag har inte läst nånstans i tråden om att han ska ha dem på sig..kanske ska spela in en ful film, video eller...... whoa connecting stupid people....!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
jag lämnade in min breitling för att korta ner några länkar, han undrade om jag inte ville sälja den för 9-10 tusen :P jag köpte den för en femhundring :D
Det jag precis har sagt kommer jag säkert att få en varning för.
hoppas fan du sålde den?
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
nope..använder den fortfarande.. nice kvalitet och någon skillnad går det ju tydligen inte att se så lätt :P
Det jag precis har sagt kommer jag säkert att få en varning för.
Hur kan du inte sälja den, din tomte :P???
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
har 2 st rolex, båda är mekaniska, helt snygga ena är lite använd annars inga problem alls, säljer dem för den oanvända för 600 den är lite fulare och den andra för 900 kan visa bild om du vill
Yo, vill ni fortsätta diskutera fördelar och nackdelar med kopior så får ni starta en tråd om det.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se