Redaktionen
2005-11-11 21:35
Säljes: Signerat kort av Staffan Olsson
Ja.. Rubriken säger det.. En jättechans för alla Staffan Olsson fans.. :D.. Slå till vettja.. BUD! startpris eller va det heter får väl va 5kr inkl frakt. Peace..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Ett frimärke kostar 5,50:-
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Redaktionen
2005-11-11 21:51
men .. ehm.. vem tycker om staffan? :( . när han fick bollen var det typ..; " nej nej! skjut för helvete inte "
- mjölksyra är livet
Moderator
2005-11-11 21:55
hur stort är det? bild o.s.v?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Staffan e fan kult. Sju kronor bjudet!
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
är han svettig på bilden? då kan jag tänka mig bjuda 7,50.
- mjölksyra är livet
Redaktionen
2005-11-12 00:26
jag har inte råd;C
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Redaktionen
2005-11-12 01:26
10:- inklusive frakt ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Hade bjudit mer, eftersom Staffan e kung, men pallar inte hålla på med frakt o massa skit. Bjud nu peops.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Redaktionen
2005-11-12 02:24
12:- bjudet. kan inte missa en sån här chans. synd att han inte var svettig dock..
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Haha, döda mig inte nu, men vem fan är Staffan Olsson?
Kungen av svensk handboll. Numera pensionerad. Sköt alltid i fel tillfälle men ibland blev det rätt ändå. Mest känd för sitt långa hår som brukade slicka sig över hela ansiktet när han blev svettig
Jaha! Nu vet jag precis. Synd att han inte var svettig då...
17 :-
Redaktionen
2005-11-12 15:51
får väll säga 20 dårå
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
Redaktionen
2005-11-12 17:58
men vafan, 25:-. staffan e min
haha, jag har ett signerat kort med sten från.. *trumvirvel* sten och stanley!
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
haha, det e också jävligt äkta
Redaktionen
2005-11-12 18:35
26:-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägg upp det på tradera :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2005-11-12 19:39
tyvärr inte svettig.. men hans hår fladdrar... haha :D
Högt liv
Redaktionen
2005-11-13 19:04
Redaktionen
2005-11-13 19:05