I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Ännu mer Tees, Tröjor, Jenas - Billigt!!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-10-30 15:15

SÄLJES: Ännu mer Tees, Tröjor, Jenas - Billigt!!

Yes då gör jag en ny tråd, har lite grejer som inte blivit sålda ännu och lite nya grejer. .det som jag säljer är:

TEE - WHITEBOY
SIZE: XL

Mörkblå Tee från det amerikanska märket Whiteboy. Vitt screenprintat tryck, köpt från USA och använd 2 ggr!

Bilder

Pris: 100kr



TEE - MOTIVATE
SIZE: XL

Mörkbrun Tee från amerikanska märket Motivate. Teen kommer från en serie tee's motivate gjorde där de printade olika uppslagsord på sina tees. I det här fallet har det valt ordet soul och på teen har man skrivit "Soul - The spiritual nature of a true human, regarded as immortal. A strong, emotion conveyed by a speaker, a preformer, or an artist I.E HipHop" Köpt från usa använd 1 gång!

Pris: 100kr

Bilder


TEE - JOHN DEERE
SIZE: XL

Vit tee från märket John Deere som i vanliga fall mest gör traktorer och motorsågar men efter att människor som Aston Kutcher och Justin Timberlake började använda det så fick det hype! Hur som helst tycker jag logon och färgerna är tilltalande :) Köpt från Usa, använd 1 gång!

Bilder

Pris: 50kr




TEE - PHAT FARM BLACK
SIZE: XL

Svart clean tee från Phat Farm. Vitt snyggt tryck, ej screentryck utan något slags tygaktigt material. Köpt från USA, använd c:a 2ggr

Bilder

Pris: 100kr


TEE PHAT FARM - BLUE
SIZE: XL

Väldigt snygg tee från Phat Farm i tjockt tyg. Den är alltså inte gjort i det vanliga "T-shirt tyget" utan i ett tjockare tyg av högre kvalité. Mycket bra passform! Köpt från USA, använd c:a 5ggr

Bilder

Pris: 100kr



LONGSLEEVE - ROCAWEAR
SIZE: XXL

Nice longsleeve från Rocawear. XXL men inte speciellt bred utan mest lång. Passar perfekt nu till hösten! Köpt från usa!

Bilder

PRIS: 75kr


SWEATER AVIREX
SIZE: L

Väldigt tjock och skön tröja fråån Avirex. Ljusbrun och grovt stickad. Denna tröja är storlek Large men är mer som en XL. Inte så bred men lång! Sätter sig bra efter kroppen! Köpt från USA, använd 3ggr.

Bilder

Pris: 150kr



SWEATER - ECKO ZIP

Nice långärmad tröja med dragkedja från ecko! Hög krage. Köpt i sverige, använd c:a 10ggr.

Bilder

Pris: 100kr



JEANS - ENYCE STITCHED
SIZE: 38

Galna och urflippade jeans från Enyce! Enligt mig de snyggaste jeansen jag sålt so far, väldigt par passform, nice ljust jeanstyg som ser jävligt coolt ut tillsammans med alla mörka stygn och revor! Köpta från usa använda c:a 5 ggr!

Bilder

Pris: 150kr




Jag skickar gärna inom sverige om du betalar frakten! Piserna är som vanligt prutade och klara men vid köp av mer än 1 plagg får du rabatt! Endast seriösa svar och messa gärna privat!

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold