Säljes: Gant, Boomerang, Lyle&Scott, Lacoste etc..
files.upl.silentwhisper.net Lyle&scott: cardigan, strl: m, pris: 650kr (1300 i affär) Gant, stickad tröja eller vafan man kallar det, strl: m, pris: 400kr (800 i affär) boomerang, Pikét, strl: m, pris: 250kr (500kr i affär) Lacoste, Pikét, strl: 4, pris: 400kr (799 i affär) återkommer med storlekar, pris o dyl på tiger byxorna...finns bättre foton på dessa att till jag kan sänka priset symboliskt vid köp av fler än ett plagg, men det blir inte mkt då priserna redan är BRA! Jag skickar gratis i Sverige annars hämtas kläderna i lund. undrar ni ngt så fråga på....jag ska dock poängtera att INGET kan ordnas, det som finns är det ni ser, inget annat så besvära mig inte med sådana mess. Betalning sker till mitt konto eller kontant i handen...
Lyle&scott den var M va? har den använts mkt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag köper lyle & scott, jag bor i lund, om den är ny
It's not a cap, it's a flag
fasen du har ju aldrig strl. S ;)
ja, så är det.
E väldigt intresserad, bättre bilder?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
al3: som du ser så har den lappen kvar, dvs...helt NY! mqs: jag är inte så smal:) yun_di: som sagt...vad vill du ha bättre bilder på...de flesta sakerna är ju rätt självklara liksom, dom flesta har ju sett det innan. det gäller väl främst att testa om man inte kan märkets storlekar riktigt...
Oj tänkte fel. Är intresserad av Lacoste tröjan. Den vita.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
men vad ska du då ha bild på? det är en vit lacoste pikét storlek 4, det finns liksom inget att se. testa den i affären skulle jag däremot råda dig innan du slår till om det var din tanke...och för att besvara din tanke som du inte uttrycker i skriftlig form...den är original!
salesman...strl 4 = Medium?
Drum n bass
kool: ja M. EE: svart med gråa streck...
Är med intresserad av lyle&scott tröjan men får inga pengar föräns på torsdag om den är kvar holla
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
mkay...får se om den säljs imorrn. finns en till kille före dig som nog kommer ta den annars...
en off-topicfråga. nån som vet var man kan köpa boomerangtröjor? nån internetsida!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
e faktiskt intresserad av de fyra första .. men jag bor i england, hur skulle betalning gå till?
Varför säljer du dom?
www.bryanlustig.com
Moderator
2005-10-24 23:25
kan ta dem blå jeansen och boomerangpiketen
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
jag säljer helst till folk i sverige, känns säkrast och lättast. legoland; skicka pm. bryan: för att jag inte ska ha dom...
går till sthlm bra? gärna alla fyra då .. =/
qana: det är mest d att folk är före dig...
lyle o scott tydligen kvar då killen inte hört av sig.
verkar som att lyle&scotten är populär...ni får nästan bjuda över varandra eftersom flera har visat intresse.
L&S såld. Boomerang pikét såld! blåa tiger sålda!
fan, varför säljer du så fresha kläder för?
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
kanske har väldigt mkt kläder? walk-in closet like a moviestar...
du har schysst klädsmak iallafall :P
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
vad är det som finns kvar? frakt ca på kläderna?
jag gillar små russinkukar
fler bilder på gant?
jag gillar små russinkukar
lacoste pikét finns kvar. frakten är gratis...läs inlägget ordentligt nästa gång!
vafan, brallorna har ju uppenbarligen legat på golvet, då vill inte jag ha dom längre.
Hepp och pepp
damn you, som någon sa över, yo ass har aldrig S =P
Kan du inte fixa lite helmut lang jeans...
New job. New Life. Good life