I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Jeans, Tees, Sweaters - Massor! Billigt!

Övrigt - Köp & Sälj

2005-10-20 23:35

SÄLJES: Jeans, Tees, Sweaters - Massor! Billigt!

PHAT FARM JEANS
SIZE: 38

Nice jeans från Phat Farm, bruna stygn lite här och var samt en nice slitning. Inte så överdrivet
baggy utan lagom loose. Från USA, använda c:a 5ggr.

Pris: 150kr

Bilder

TEE ECKO EA-SPORTS
SIZE: XXL

Ett sammarbete mellan EA sports och Ecko. Framsidan består av ett racing-inspirerat tema
och baksidan har något slags DJ tema. Hur som helst är det en nice tee i nice benvit
färg! Från USA, använd c:a 5ggr

Pris: 100kr

Bilder

TEE PHAT FARM - BLACK
SIZE: XL

Svart clean tee från Phat Farm. Vitt snyggt tryck, ej screentryck utan något slags tygaktigt material. Köpt från USA, använd c:a 2ggr

Bilder

TEE ECKO - RED BLUE

Clean simpel tee från Ecko. Screenprintad logo samt fastbroderad noshörning.
Köpt från USA, använd c:a 2ggr

Bilder

TEE PHAT FARM - PINK SHIELD

När Dipset etablerade rosa som den nya heta färgen i hiphopvärlden var Phat Farm första stora märket att haka på. Här är en nice rosa tee med grönt screenprintat tryck. Kombinationen rosa och grönt passar oväntat bra ihop och den här teen är ruskigt snygg med tex ljusa jeans och vita sneakers!
Köpt från USA, använd c:a 2-3 ggr!

Bilder

TEE PHAT FARM - BLUE

Väldigt snygg tee från Phat Farm i tjockt tyg. Den är alltså inte gjort i det vanliga "T-shirt tyget" utan i ett tjockare tyg av högre kvalité. Mycket bra passform! Köpt från USA, använd c:a 5ggr

Bilder

TEE - GUNIT CAMMO

Simpel vit tee från G-unit med cammofärgad logo på bröstet samt mindre logo på ena ärmen. Nice till cammokeps eller dylikt. Köpt från USA, använd c:a 5ggr.

Bilder

TEE MECCA SOCCER

Fotbollsinspirerad tee från Mecca. Tjockt tyg av väldigt hög kvalité samt broderade och fastbroderade logos. En väldigt unik tee! Köpt från USA, använd 2ggr

Bilder

TEE AKADEMIKS LACROSSE

Tee från Akademiks med Lacrosse-tema. Broderad logo av hög kavalité! Köpt från USA, använd 1 gång!

Bilder

LONGSLEEVE - GUNIT

Gräddvit långärmad "tee" från G-unit med blårödvit logo på bröstet samt mindre logo på ena ärmen. Köpt från USA, använd c:a 3ggr.

Bilder

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2005-10-20 23:36

LONGSLEEVE - AKADEMIKS

Vit långärmad "tee" från akademiks Wintersports kollektion. Tjockt tyg av hög kvalité samt fastbroderade logotyper. Köpt från USA, använd 2 ggr.

Bilder

SWEATER PHAT FARM CREAM

Väldigt snygg gräddvit finstickad tröja från Phat Farm. Fastbroderad ljusbrun logo på framsidan. Köpt från USA använd 2ggr.

Bilder

SWEATER PHAT FARM BLACK

Tjock svart stickad tröja från Phat Farm. Varm och skön, perfekt nu på hösten eller vintern. Köpt från USA, använd 1 gång!

Bilder

SWEATER ECKO - ZIP

Baseballinspirerad tröja från Eecko med tragkedja. Skön och mjuk, finstickad. Köpt i sverige, använd 3ggr.

Bilder

SWEATER AVIREX
SIZE: L

Väldigt tjock och skön tröja fråån Avirex. Ljusbrun och grovt stickad. Denna tröja är storlek Large men är mer som en XL. Inte så bred men lång! Sätter sig bra efter kroppen! Köpt från USA, använd 3ggr.

Bilder

Det var allt! Sorry om bilderna är lite halvsunkiga men det är en sunkiga kamera och jag gjorde så gott jag kunde. Alla kläder är dock i väldigt gott skick eftersom jag burit dem med omsorg. Priserna är prutade och klara men om du köper 2 plagg så får du 50 kr rabatt! Köper du 3 plagg 75kr och 4 plagg 100kr rabatt! Jag kan skicka kläderna om DU står för frakten. Priserna är som sagt inte förhandlingsbara och oseriösa inlägg och bud undanbedes! Messa gärna privat om ni är intresserade!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2005-10-20 23:40
denna bilden ligger nog i fel mapp.

riktigt fresh grejer, tyvärr inte min storlek.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-21 10:27
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2005-10-21 10:48
Den är tyvärr inte min! .. .hamnade fel bara hehe

2005-10-21 16:19
Är intereserad av Ecko baseball tröjan!
Rastaman vibrations, yeah!

2005-10-21 16:24
Skulle man kunna få mått på TEE PHAT FARM - BLUE
SIZE: XL och på Akademiks lacross t shirten?
Rastaman vibrations, yeah!

2005-10-21 17:27
Följande plagg är nu sålda:

TEE ECKO - RED BLUE
LONGSLEEVE - AKADEMIKS
TEE AKADEMIKS LACROSSE
SWEATER PHAT FARM CREAM

Jag har fått massor med mess och väldigt många är intresserade av samma saker så jag försöker skapa lite ordning i min mailbox nu och ta en i taget!

Kan ta mått på tees å sånt men ja som sagt, det e lite rörigt nu !

Forsätt gärna messa om ni är intresserade dock!

2005-10-22 16:08
Om du bor i sthlm kan jag erbjuda alla återstående plagg för 600 kr vid snabb affär! Men detta gäller som sagt endast om du bor i sthlm eftersom frakten skulle bli lite väl dyr annars hehe ..

2005-10-24 12:10
Följande saker är nu även sålda:

TEE ECKO EA-SPORTS
TEE PHAT FARM - PINK SHIELD
TEE MECCA SOCCER
SWEATER ECKO - ZIP
SWEATER PHAT FARM BLACK

Men det finns grejer kvar hehe, köp köp :)

2005-10-24 12:28
Det som finns kvar nu är alltså:

PHAT FARM JEANS
SIZE: 38

TEE PHAT FARM - BLACK

TEE PHAT FARM - BLUE

TEE - GUNIT CAMMO

LONGSLEEVE - GUNIT

SWEATER AVIREX
SIZE: L

2005-10-24 12:42
har den där akademiks lacrosse tee'n... köpte min för 5 dollar på en affär i new york...
www.bluenyellow.tk

2005-10-24 12:45
Grattis kompis, vill du ha en klubba också eller?

2005-10-24 13:10
p: då är det ju lika bra att folk betalar en biljett på ca 6lax o köper sin 5 dollars t-shirt sen...
Graffiti is so last year dude!

2005-10-24 14:09
TobyRizla : är det inte lite fel fortfarande.. eller har du köpt av köparen? inte säljaren då?
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM