I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: nytt Allen Iverson Linne (Special upplaga)

Övrigt - Köp & Sälj

2005-10-13 20:57

Säljes: nytt Allen Iverson Linne (Special upplaga)

Allen Iverson linne från Mitchel and Ness. strl XL

Denna linne är äkta ur Hardwood classics 1983 kollektionen som kom ut i vintras.

Mitchel & Ness är företaget som tillverkar alla klassiska nba tröjor som inte längre finns, ofta med stora namn som till ex spelare som Julius Erving, Magic J, Kareem Abdul Jabar mfl.

Man hör många av dagens största rappare ofta prata om sina throwbacks från Michel n Ness som är sjukt dyra.

Allen iverson vet alla vem det är så jag behöver inte säga mer om honom.

Han har alltid varit en favorit hos alla så M & N bestämde sig för att tillverka hans tröja i klassisk stil.
Special upplaga som bara gjordes i få exemplar.

Det har jag nu i mina händer och är villig att sälja den för endast 600kr, det finns inga Mitchell & Ness NBA linne för mindre än 200 $. OANVÄND.

FAKTA

Sök upp iverson, just denna linne finns inte kvar men kolla vad dom andra AI linnen kostar.

Här kommer lite bilder:

fram

bak

MN logga

600kr ;)

ich lebe fur hiphop

2005-10-13 21:41
MN logga -länken är samma som länk nr 2 "bak"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-13 21:49
ich lebe fur hiphop

2005-10-14 00:30
vill inte göra dej besviken, men jerseyn är fake.

två anledningar: M&N har inte XL-storlekar, utan i siffror.. M&N gjorde ett undantag för att fira NBAs 50-årsdag och släppte jerseys som inte var throwbacks(tex iverson) och märkte dessa med en nba-logga i guld.. ser ingen nba-logga alls på din.

sorry
-- J Sports, Sthlm --
Ain't a question now, it’s a guarantee
They say I think I'm the shit, pffffff well apparently

2005-10-14 02:53
Det var inte bara under 50års firandet M&N tillverkade såna jerseys.

Du följer tydligen inte NBA som jag gör, i flera år har flera lag haft speciella dagar då hela laget spelar matcher i throwback uniformer, fast med dom aktuella spelar namn på. Jag kan nog fixa fram flera matcher (mpg, xvid, format) eller bilder som bevis.

NR 1: linnet beställdes direkt från dom.

NR 2: Om du tittar noga på alla oldschool jerseys som finns på hemsidan så har ingen av dom NBA loggan, just därför har inte denna det heller. (den tillhörde inte 50årsfirandet)

NR 3: Förutom det dom säljer i butiken så tillverkar Mitchel n Ness tillverkar produkter efter kundens önskemål, så om nån skulle vilja ha nåt där det står xl på svenska så fixar dom det. Ring själv och testa... DET GÅR!

Som den här till ex som ser likadan ut fast med en spelare från den tiden:

Jag är inte här för att lura någon, jag råkar bara ha nåt och nu vill jag sälja det!

Vill du diskutera mer så får du gärna skriva ett mess,annars kommer det bara sluta med att vi diskuterar fram och tillbaka här inne och det vill jag inte, jag fick nog av det på min andra tråd. Kolla själv så kommer du att förstå mig.. orkar inte ha det där igen, då skriver jag hellre till en moderator i förväg.
ich lebe fur hiphop

2005-10-14 18:31
enigma: dude, jag har koll på M&N... det var bara under 50årsdagen dom gjorde det, har du lite koll på M&N vet du att dom inte gör annat än throwbacks vanligen. NEJ! Dom gör inte customs på beställningar! Alla jerseys är under licens.. Hehe, jag följer NBA och dom har haft Hardwood classic-kvällar och det har inte varit M&N som gjort dessa jerseys alla gånger..

kompis, ALLA iverson-jerseys har nba-logga(i guld)..
http://www.mitchellandness.com/detail.as px?ID=2342
klicka på dom andra iverson om du vill...

Återigen, dom gör inte customs, och verkligen inte att dom byter ut storleks-systemet på önskemål hehe.. försök inte gå där chompis.

Vill inte tjaffsa, men 600kr för en falsk jersey är mycket.
-- J Sports, Sthlm --

2005-10-14 19:09
illa att försöka lura :/ nu blev jag ledsen
Fcee!

2005-10-14 20:51
Ska vi slå vad om att dom gör customs? Har man råd så kan man få det gjort... hur tror du rapparna får sina exklusiva grejer?

Din fucking länk funkar inte ens:

Som sagt jag försöker inte lura någon, jag säljer även ett authentic Marbury linne som kostar ca 1200kr i usa för 500kr. (kvitto finns)
Jag är inte ute efter pengar, jag vill bara bli av med skiten.

Är du inte intresserad så fine, men låt oss inte hålla på fram och tillbaka. Du har säkert viktigare saker för dig, har du inte det så beklagar jag.

600kr är rimligt... det kostar lika mycket som att köpa nåt B linne på stadium lr footlocker som alla andra redan har.
Jag erbjuder chansen att köpa nåt nytt för en gångskull.
ich lebe fur hiphop

2005-10-14 21:54
enigma: finns inga exclusives eller customs hos M&N, bara det jag vill säga... fattar inte hur du kan tro det. rappare har officiella M&N-grejjer hehe aldrig sett customs i en video... min länk funkar om du tar bort ett mellanrum så ser du men ok... jag är inte intresserad, tänkte bara att om nån var det så kanske dom ska veta sanningen.. ditt andra linne verkar äkta, säger inget om det.
-- J Sports, Sthlm --