Säljes: Vinyl i Stockholmsområdet
Tja, tänkte sälja av min vinylsamling. Kommer inte orka med en fraktprocess så jag säljer endast till folk som kan mötas i centrala Stockholm. Skivorna: Fatmilk Anthem '7 Mics of Fury - Backtrack '12 Copywrite - Fire it up '12 Copywrite - Holier than thou/Tower of Babble '12 Organism 12 - Vad glor du på? EP Aesop Rock - Coma/Maintenance '12 Royce da 5'9 - Boom '12 Dr Dre - The Chronic LP Cypress Hill - Black Sunday LP Snoop Doggy Dogg - Doggystyle LP NWA - 100 miles and runnin' LP NWA - NWA and the posse LP Scarface - The world is yours LP Scarface - The Diary LP LL Cool J -Mama said knock you out LP Jungle Brothers - Done by forces of nature LP Rusty James & Aegiz - War stories EP Sedlighetsroteln - Släpp fångarna loss EP Superscientifiku - How we gonna fail now? EP Bjud på...
fick höra att jag enligt reglerna ska sätta utgångspris så... Fatmilk Anthem '7 - 60:- Mics of Fury - Backtrack '12 - 50:- Copywrite - Fire it up '12 - 40 :- Copywrite - Holier than thou/Tower of Babble '12 - 50:- Organism 12 - Vad glor du på? EP - 80:- Aesop Rock - Coma/Maintenance '12 - 50:- Royce da 5'9 - Boom '12 - 50:- Dr Dre - The Chronic LP - 80:- Cypress Hill - Black Sunday LP - 80:- Snoop Doggy Dogg - Doggystyle LP - 80:- NWA - 100 miles and runnin' LP - 60:- NWA - NWA and the posse LP - 60:- Scarface - The world is yours LP - 60:- Scarface - The Diary LP - 80:- LL Cool J -Mama said knock you out LP - 40:- Jungle Brothers - Done by forces of nature LP - 20:- Rusty James & Aegiz - War stories EP - 20:- Sedlighetsroteln - Släpp fångarna loss EP - 80:- Superscientifiku - How we gonna fail now? EP - 20:- Vet inte hur rimliga dessa priser är i alla fall men vi börjar här iaf...
jag vill ha sedlighetsrotlen EPn tack, jag kommer till sthlm nästa helg, Mics of Fury tolvan tar jag gärna med :)
SMÅLAND!
ok... hittills har jag fått 2 bud på royce 12an, bud på sedlighetsroteln, mics of fury, copy's holier than thou, båda nwa varav 2 på the posse, the chronic o black sunday så dom som e intresserade av dessa får väl bjuda över de första buden :-)
The_Misanthropist P18 Du är inte intresserad av byten?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
inte av vinylbyten. beror på vad du har för cd skivor i bra skick. säljer ju mina vinyler eftersom jag flyttat o inte längre har lp spelare
Tja, vad har ajg att erbjuda? har typ inga cd-skivor.. Chords - The garden around the mansion? Jay-z - vol.2 Hard knock life typ? :)
hör av dig om du ändrar ändrar dig angående fraktprocess för då är jag jälvigt intresserad av några..
Hanal P20 ledsen, då är jag inte intresserad av byte. endast försäljning som gäller. artredes P18 som jag känner nu så är jag alldeles för stressad med jobb o allt för att orka gå rundor till posten etc men ifall nästa vecka är lugnare så här jag av mig
en polare bjöd just 70 på mics of fury. nån som bjuder över? 60 spänn gäller på royce. annars e det utgångspris som gäller på övriga hittills
LL Cool J -Mama said knock you out LP 50 :-
Twang System fi de werl
jag skiter i Mics of fury och bjuder 100 spänn på sedlighetsrotlen
SMÅLAND!
ok, soft. buden noterade. ni leder i budgivning på dom.
ok, uppdatering av budgivning. fått bud på dessa: nwa & the posse - 60 nwa 100 miles... - 70 sedlighetsroteln - 100 ll cool j - 50 copywrite holier than thou - 50 royce da 5'9 - 60 backtrack - 70 sen, beroende på pressning som jag ska kolla upp, så har jag bud på the chronic, black sunday o doggystyle...alla startbudet 80. pga att jag e väldigt upptagen o dessutom vill ge folk chansen att bjuda kommer inga försäljningar att göras förrän tidigast måndag så fortsätt bjuda!
erbjuder en svensk klumpförsäljning, organism 12, rusty james & aegiz + superscientifiku för 100 lappen.
kom iegn. jag har ju fatmilk 7an, den brukar va fett eftertraktad oscarfaceplattorna e ju klassiker. det finns f.ö. instrumentaler på alla 12or utom aesop rock 12an. lägg lite bud nu!
The_Misanthropist P18 Jag hade mer än gärna lagt bud men bor inte i stockholm :(
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Mics of Fury - Backtrack '12 100:- Sedlighetsroteln - Släpp fångarna loss EP 120:- Superscientifiku - How we gonna fail now? EP 100 bjudet om du orkar skicka?
YNWA
Skivsamlare
2005-10-08 13:19
Sedlighetsroteln - Släpp fångarna loss EP - 130kr (kan mötas upp i sthlm)
Yes! In Concert — For the love of music
sedlighetsroteln -150
SMÅLAND!
Skivsamlare
2005-10-08 14:12
Herr_Berg ge fan! :D sedlighetsroteln -160
Skivsamlare
2005-10-08 14:13
Och jag kan möta upp dig redan i morgon.
fan! 170 på sedlighetsroteln och jag kommer på fredag
SMÅLAND!
Skivsamlare
2005-10-08 21:18
175 :)
Skivsamlare
2005-10-09 15:22
200
okej, den är din :P
SMÅLAND!
Hehe, ok. Bojjan...den är din. När kan du mötas? Skicka pm
den som inte får sedlighets rotel skivan, kan köpa den av mig för 200, i sthlm. skicka pm så får du mitt nummer.
ok, budgivningen verkar fortsätta. simo, du leder på 220. fan, ingen som vill köpa scarfaceplattorna, the diary e ju skitbra. Aesop rock 12an e grym också...Om man köper flera skivor kan man få bättre pris.
Jag har också Sedlighetsroteln LPn, den som är sugen kan ju skicka ett PM till mig
Mics of Fury såld. Kom igen, lite fler bud nu! Finns fortfarande massa grymma skivor kvar
Skivsamlare
2005-10-12 08:59
Simo go to hell! :(
den som kan köpa sedlighetsroteln imorrn runt kl 17 i centrala sthlm för 200 spänn får den...
ok, sänkta priser på det jag inte fått bud på än. scarface plattorna, köp båda för 100 spänn. 2 12or o 1 ep, copy-fire it up, aesop-coma o rusty james & aegiz-war stories, för 100 spänn
Sedlighetsroteln, The Chronic, Doggystyle, Superscientifiku, Copywrite-Holier than thou och NWA 100 miles är nu sålda. Har jag några bud på resterande skivor?
Dom skivor som finns kvar nu är: Copywrite - Fire it up '12 - 40 :- Aesop Rock - Coma/Maintenance '12 - 50:- Royce da 5'9 - Boom '12 - 60:- Cypress Hill - Black Sunday LP - 80:- LL Cool J -Mama said knock you out LP - 50:- Jungle Brothers - Done by forces of nature LP - 20:- Rusty James & Aegiz - War stories EP - 20:- Den som vill kan få köpa alla för 250 spänn...
Jag tar JBs plattan om du vill träffas för en 20lapp?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaha, jag läste inte så noga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du behöver inte köpa alla men gärna mer än jungle bros för jag pallar inte o mötas för en 20a
Kunde tänka mej det. Jag är väl inte så sugen på nån annan egentligen.