I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Köpes: Snygga graff tavlor
Övrigt - Köp & Sälj
Tillbaka till forumet
Matttan
2005-09-28 19:00
Köpes: Snygga graff tavlor
Köpes: Snygga graff tavlor och inte för dyra =) skriv om du säljer
..!.._{-,..,-}_..!..
ÅderpåleOne P37
Redaktionen
2005-09-28 19:44
Ingen gör det bättre än Ikaroz.
namaste
Matttan
2005-09-29 16:05
haha santsant nån som vill sälja mig en snygg graff tavla? ;D
..!.._{-,..,-}_..!..
Borttagen
2005-09-29 17:17
jungle_boogie gör tavlor, brukar ha en hög klass och acceptabla priser
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Matttan
2005-09-29 19:02
okej tack så mycket
..!.._{-,..,-}_..!..
Tändargas
2005-09-29 19:38
fråga -Otan- här på whoagalet snygga grejjer har han.. fråga inte jungle han e dyr o har skitfula grejjer å kaxig.. jobbig kille
Allt e frid o fröjd i dom svenska hemmen....
Borttagen
2005-09-30 01:55
Tändargas : Jungle har bra grejer, huruvida han är kaxig eller är inte är inte jag rätt grabb att svara på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tändargas
2005-09-30 09:00
haschpuppie P13
Nej Jungle är samma sak hela tiden inget nytt.. o sen när han gör nå nytt Tex som när han satte varnings Tejp på sina pieces så blev de en dunder succé fast det redan gjorts för typ tio år sen.... Usch de äcklar mej
Borttagen
2005-09-30 15:34
fråga ahplo här på whoa
enike_embhäli P42
2005-09-30 17:26
www.dr-facelifter.com
Tavlor - Väggar
WWW.DR-FACELIFTER.COM
Matttan
2005-10-01 16:38
Tack så mkt =)
..!.._{-,..,-}_..!..
made_in_japan
2005-10-01 21:43
Tändargas - du snackar ju bara skit, jungle har förklarat typ tusen ggr varför han tar dem priserna som han tar. och det gör han med all rätt! det hade du vetat om, om du själv hade målat tavlor med samma materialer och svårighetsgrader.. jag gillar jungle´s grejer och bara för att han är logisk så betyder det inte att han är "kaxig".
baeng
Tändargas
2005-10-01 23:16
Jösses så fort man dissar en "känd" på whoa blir det genast ett helvete.... fler med mej tycker han e för dyr för samma grejjer typ.. o att han e kaxig har jag all rätt i världen o tyck pga av egna erfarenheter... jösses ibland e whoa patetiskt
crazy_breaker
2005-10-01 23:36
säger som
FuelDOg
, har några stycken av han och är skitnöjd!
BearC P39
2005-10-02 00:14
Säg inte att detta är va ni kallar snyggt? :'(
Jungle
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
made_in_japan
2005-10-02 03:04
Tändargas
- på vilket sätt är han "känd"? hursomhelst är det inte därför jag försvarar honom, utan för att han har rätt helt enkelt. och det spelar ingen roll hur många fler det är som håller med dej, ni är fortfarande ovetandes.
baeng
Tavlan
2005-10-02 08:19
Tändargas
Håller med dig till en del jag gillar fan inte tavlorna han gör, visst det är vad jag tycker. men de är inte dyra då jag själv har en bror och flickvän som gör tavlor. att göra en tavla som är av lång typ 30x90 cm kostar ca300-350 och man vill väl ha ut nått av det man gör eller hur? föövrigt så gör han tavlor som är större än det där måttet o då är de självklart dyra. du köper väl inte märkeskläder för inköpspris eller hur?
Tändargas
2005-10-03 01:24
made_in_japan F12
okej de e nog bra så lilla gumman
Tavlan
Iofs... men om man ska vända på det med.. jag känner ett par st killar med som bara tar betalt för det dom lagt ut dvs färg o penslar osv... o de gör dom för att alla ska ha råd o köpa det konstenska inte kosta nått egentligen enligt domså de e ju tvärtom då ju typ
crazy_breaker
2005-10-03 02:09
Tändargas
, lät i och för sig ganska schysst. men om jag själv skulle göra tavlor, skulle jag vilja tjäna något på det. inte bara köpa material, sälja och sedan köpa ännu mer material osv osv osv.
enike_embhäli P42
2005-10-03 19:34
Tändargas
Visst kan man hålla ett lågt pris om man vill och gå +/- 0 på allt.
Tror iof inte det är ett sätt om man vill kunna leva på det. Och sen ska du nog se att Jungle har sålt en hel del tavlor fasst priset är runt 2000 kr. Och det kanske beror på att det är bra grejor!?
Och sen kanske du inte ska snacka om att han kaxig om du inte ens känner han.. Han är nog en av de gladaste, positivaste mäniskor jag träffat, och det tror jag att det är fler som tycker!
Tavlor - Väggar
WWW.DR-FACELIFTER.COM
Penny P40
2005-10-03 21:21
kolla in
www.emulees.tk
If I'm hard to find, take two puffs and pass!
Matttan
2005-10-04 18:14
tack penny
..!.._{-,..,-}_..!..
Penny P40
2005-10-05 17:10
lungt....hittade du ngt där?
If I'm hard to find, take two puffs and pass!
Tillbaka till forumet