I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Caps, Ink, Flows. Gasmask m.m

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-09-24 23:59

Säljes: Caps, Ink, Flows. Gasmask m.m

Svart Alkej, ungefär 8dl kvar i en 1liters flaska.

Svart Dinferno, sån där 2.5 dl eller vad det nu är för flaska. Fattas väl färg för en påfyllning ungefär.

Egen blandning. Svart med en nyans av brun/röd när den torkat. Blandning av diverse saker bland annat Xylene och Dinferno. Enligt min vetskap ska den sitta ganska hårt. I en Dinferno flaska (2.5 dl)

1.5 dl Xylene.

3 st. Postermarker flows, två 2:or och en 1:a - rund. Påfyllda.

2 st. Cansilencers.

1 st. 3M Gasmask. Filtrena är nog ganska paj men går lätt att byta ut. Aids får du på köpet.

1st Rånarluva. Samma sak där, Aids på köpet.

1 påse med diverse Fatcaps. Orange, Gold, Ny Fat etc etc. lite drygt 100 kanske. ska försöka plocka ut dom använda :)

1 påse med Montana Banana caps. typ 80-90 st kanske.

1 påse med diverse skinny och soft caps. typ 20 st.

Bild på hela alltet.

Skickar helst iväg alltihop till en enda person om det är möjligt. Bor i Östersund om det skulle vara nån härifrån som är intresserad annars är det posten som gäller. Iallafall så vågar jag inte riktigt sätta nåt pris utan det blir till högstbjudande. Kan sälja saker var för sig om det visar sig att ingen vill ha alltsammans.

Bud vill jag helst ha i meddelande.

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se