cd-bytartråden Hej! Alla har ju massa kassa skivor som man ångrar att man köpt, som man fått av nån gammal faster, eller som man helt enkelt inte lyssnar på längre och lika gärna skulle kunna göra sig av med. Därmed inte sagt att dom är dåliga, det kan mycket väl vara så att nån annan är mycket intresserad av dom, därför tänkte jag att man kan få lista alla skivor här som man skulle kunna tänka sig byta bort så kan man pm:a varandra om man hittar nåt man vill ha, och sedan arrangera byten, eller helt enkelt köp. här kommer min lista av skivor som jag gärna byter bort om nån har nåt kul att erbjuda! Cypress Hill III - Temples of boom Dazzie Dee re-birth De la soul AOI:Bionix Diamond Hatred, passion and infidelity Eminem The Eminem show EPMD Out of business Guru Jazzmatazz vol. 2 Ice cube War & Peace vol. 1 Jay-Z Hard knock life M.O.P Warriorz Outkast Stankonia Public Enemy Muse sick-n-hour mess age Snoop Doggy Dogg Tha Godfather Spotrunnaz X-marks the spot The Latin Kings Omerta Wu-tang clan The swarm Wu-tang clan The W Wyclef Jean The ecleftic