I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: A Bathing Ape-kläder

Övrigt - Köp & Sälj

2005-09-18 12:00

Köpes: A Bathing Ape-kläder

I storlekarna M & L, Alla sorters plagg.
Länka bild i tråden.

Hej

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-18 12:02
finns finfina kopior på tradera
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-09-18 17:08
jag har en t-shirt.. hör av dig om du är intresserad.

2005-09-18 17:26
jag har ochså en tee. Köpt på bape i tokyo.... fast den blir inte billig....
New job. New Life. Good life

2005-09-18 20:47
Inga fake kläder, Har stenkoll på bape kläder numera.
Tänkte bara kolla om det fanns något fint att hämta här i sverige innan jag importerar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-18 21:32
om du vill ha bape och säkert äkta, be nån som bor i en stad där det finns en bws att gå o köpa åt dig o skicka (ex, London, New York, Tokyo)
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-09-18 23:31
har en äkta träningsjacka, alltså adidas-stuket. beige tröja med lilla apansiktet i svart på framsidan, likadant men stort på ryggen med texten "by bathing ape", samt svart streck över armarna.

kan kanske eventuellt tänka mig att sälja, men då blir det nog ganska jävla dyrt.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2005-09-19 10:17
okey, tack för tipset.

albin, jag är interesserad, vad är det för stlk?

2005-09-19 11:19
ebay eriks, kolla "pondon" på ebay, de säljer endast äkta bape kläder.

Hej!

2005-09-19 17:24

2005-09-19 17:27
jag hade en sån t-shirt, sålde den för 150spänn till en i min klass. hade ingen anning om att dom var så speciella =)
smells like funk