I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljer:tibia account(66 knight libera)

Övrigt - Köp & Sälj

Graffare

2005-09-16 08:54

Säljer:tibia account(66 knight libera)

83/83 axe.
Mlvl 6.
Bra kontakter
inga items,har allt på min sorc som jag kan protecta dig med:o
ska ha runt 1500kr

"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Graffare

2006-04-02 20:37
upp,säljer också en 108 mastersorc med mag 68,mageset och fightrunor
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Sångare

2006-04-02 20:43
Är 108 sorcen personalized? Och server på den?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-04-03 01:48
haha, fyfan va jag hatar de där spelet! jävla cp skadade brazilianare som springer runt å skriver "Br?" "Br?" "Br?""Br?""Br?& quot;"Br?""Br?" hela jävla tiden sen lamar alla bara. die tibia someone hack their servers or suppm!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-04-03 10:42
Pusherman and your point being?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2006-04-03 13:34
S-oteric P19 personaliserad,ja aldora är servern...
ska ha runt 4000 för den