Säljes: 2 stycken seagate 7200rpm 80gb
Ska nu sälja mina två seagate hårddiskar. dom är båda på 80gb och väldigt tysta och svala som seagate brukar vara! Hade tänkt mej runt 3-400 styck eller liknande för dom.. köper du båda skulle du kunna få nått bra paketpris eller nått vad vet jag. ska du inte köpa dom - skriv inte i tråden
(,_____(ò_Ó)____,) this big
ska inte köpa hårdiskarna tyvärr men kan säga att domdär seagatehårdiskarna är fet nice! har själv en sån på 80gb och den låter fan inte ett skit. helt ok pris i iövrigt peace
http://www.kalvinhiphop.com
300 med frakt för ena?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är sugen en eller båda.
DJDoggy eftersom frakten troligen ligger på runt 50:- betyder det att jag gör en vinst på runt 250:- vilket betyder nej.
jag bjuder 700 för båda, inkl. frakt
ok
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
g0a.. kan funka, måste bara ta reda på portokostnad osv
säg att det är 2.5" då, säg att det är 2.5"!
ja, så är det.
nej det är 3,5" dvs standard för stationära datorer
läs tråden: BMAN P24 ska du inte köpa dom - skriv inte i tråden
ööööh thunder kolla runt lite själv så ser du, och förstår nog själv att man inte får en splitterny 80gb seagate för 500kronor....
http://www.kalvinhiphop.com
"The badder you seem, the more lies you tell..."
akius och thunder: ok kanske skulle skrivit lite tydligare: om ni tycker att priset är för högt eller inte är intresserade: skriv inte i tråden cachen är på 2mb
miketheman : Det finns admins och moderatorer som tar bort inlägg som dom tycker är olämpliga eller opassande. Du var alldeles utmärkt tydlig första gången.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
vilken tur, men är nån intresserad?
om dom är kvar den 25:e e jag det.
ursäkta men 2 mb catche och begagnade för så mycket? när det finns nya med 8 mb catche och det är den nyaste modellen för knappt 500! sänk dom till paketpris kanske 600 för båda så ryker dom direkt kan jag lova!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
vad ska du med mer än 2mb cache till om du inte har os på den? dessutom finns det inga 80gb diskar med 8mb cache om det inte är s-ata
va fan..låt killen kränga de för det pris han vill...vill ni ta fram bättre priser om o om igen så kan ni börja jobba åt pricerunner.....fuckers!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
precis tackar, så är någon intresserad?
hehe jag tog förgivet att det var s-ata, men då är det ännu värre, paketpris 600 skulle ja kanske vara intresserad men tror inte det endå kanse för de blir så varmt med massa hårddiskar i datorn när man har litet chassi!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Rätt fett överpris. Jag är intresserad men det priset är som sagt alldeles för högt. De är begagnade + att det är en gammal modell med 2mb cache. 500:- för båda är bjudet. Jag kan plocka upp dem i Sthlm.
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
som sagt så finns det inga 80gb med 8mb cache + att cachen inte har någon större betydelse om det inte är s-ata och att man kör os på den disken så jag förstår inte vad problemet är. budet är dock noterat och jag ska tänka på saken.
ja kan ta 1 hårddisk för typ 300 inkl frakt!
ja tar en för 350inkl. frakt!
Skitbra hårdiskar, har en 60gigare i datorn. Tystaste på marknaden, blir dock lite varmare än andra (inget farligt alls) men en fläkt kan rekomenderas.
Follow the dao, right about....NOW!
dessa har dock legat bakom 4*80mm fläktar på 7v så värmen har inte varit några problem, dom har legat på ca 28 grader konstant medans min maxtor ligger lite lägre på 26 grader, men den används också mindre. sååå
Finns dom kvar på måndag så vill jag ha en.
tisdag