Säljes: ÄKTA Marbury N.Y Knicks Linne (oanvänd)
Äkta Det är ingen kopia som andra NBA kläder ni ser överallt. NEW YORK KNICKS. Stephon Marbury #3, vitt! Storlek XL. (fast lite större) Det finns nog ingen likadan i landet, ingen äkta iaf. Köptes på Nba Store i New york city, kvitto finns och tagsen hänger kvar. "Authentic" (samma kvalite som det spelarna bär på plan) I Usa kan dom kosta upp till 160$ vilket motsvarar ca 1300kr. Marburys linne är en best seller och för tillfället är den slutsåld i nästan hela USA, inte ens Reebok som tillverkar alla NBA produkter har några kvar till salu på sin webshop. Så eftertraktad är den. Jag säljer mitt för 750kr, kan även gå ner till 700 vid snabb affär. Finns i stockholm. Så HÄR ser den ut.
ich lebe fur hiphop
300
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice! men 160 dollar är nog närmare 1300 kr, men fortfarande billigt
"three can keep a secret if two are dead"
skulle kunna tänka mig köpa den faktiskt, bara en fråga...sen när tog reebok över nba grejerna? nike tog ju över för nåt år sen lr?
Oj, jag skrev fel... jag menar 1200kr: FOREX!!! Good lookin out Flensost! Elmo det har jag inte sagt... just Marburys linne är svår att hitta. Jag kan slå vad om att det inte finns 3 såna i landet. Halva stockholm har ju Iverson, Kobe, Lebron, Oneal mfl. Kopior av NBA Linnen säljs i några butiker för cirka 500-600kr jag säljer nåt unikt för bara en hundring mer.
ich lebe fur hiphop
Rebook har haft rättigheter i ett år nu, varken Nike eller champion kan göra nåt.
Läs mer
HÄR
ich lebe fur hiphop
03.04 så sponsrade Nike sju lag (Lakers, Timberwolves, Heat, Celtics, Blazers, Spurs, Raptors) och resten av lagen hade Reebok, Förra säsongen tog Reebok över alla lag..
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
kolla om det är reebok och om det står authentic på dom, sen kan du snacka!
ich lebe fur hiphop
Men Enigma. Det är ju inte svårare än att gå in på
www.footlocker.com och beställa om man vill ha ett sånt, det har man kunnat göra i flera år nu. Så nog tror jag att Kraizys kompisar har autentiska Marbury-reebok-jerseys. Därmed inte sagt att du erbjuder en bra grej eftersom du har det mycket billigare.
skriv kort, helst inte alls
Därmed inte sagt att du INTE erbjuder en bra grej
En NBA Authentic lär kosta minst 140$ på footlocker.com vilket är ändå mycket mer än det jag säljer mitt för, sen har man frakten (30$) att tänka på plus att Posten har alltid tar en tull avgift på ca 200kr när man ska hämta prylarna. Sätt ihop allt det där och det blir en saftig pris för denna skönhet. Även jag har beställt kläder från footlocker.com så jag vet hur det går till. Billigare än 750kr blir det fan inte, lägsta pris garanti erbjuder jag också från och med nu. Hittar ni det billigare nån annanstans så matchar jag det priset. Kom ihåg att det ska stå Authentic och inte replica. Det är en bra deal.. tro det eller ej! ;-)
ich lebe fur hiphop
Lägg ner Elmo gör lite research innan du snackar... butikerna i sverige har inte råd att köpa in nba authentics, det kostar fan mer än ett par Nike basketskor. Om du vill så kan jag länka skiten ur min så kallad bullshit tills du håller käften. Jag kan backa upp mitt snack med fakta du är bara en rastlös hater, gå snacka skit på en G Unit tråd istället. Put up or shut up!!!!!!
ich lebe fur hiphop
Jag vet vad en authentic jersey är eftersom jag själv äger 4 stycken....alla köpta i NY. Så även mina vänners Kanske ska tilläga att jag e intresserad av jersryn du säljer :)
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
har du kvar linnet tills den 25e köper jag den, så du vet...hör gärna av dig om du har kvar det, är glömsk av mig...
Intersport har inte äkta grejer....
intersport har äkta grejer. dock är det replicas, inte authentics... stor skillnad, men båda är äkta.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Bara en fråga, varför vill man ha ett Starbury linne?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Äkta replicas låter fel i mina ören menmen de går att säga ja, Men när jag säger äkta menar jag givetvis authentics. Intersport säljer replicas dvs de näst bästa som går att få tag på. Men de är inte alls lika hög kvalitet som authetics.
är den äkta om det står authentic ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kraizy: inte ens nästbästa iofs.. champions replicas är riktigt keffa.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Aa sant, men intersport hat reebok numera iaf där jag bor
vafan intersports linnen ligger ju på typ 4 hundra, sen brukar sneakersnstuff ha ett linne för runt 7-8 hundra, sen efter det kommer de som han säljer och det är exklusivt och dyrt got dammit.
Hanal: Det var slut på Mike Palm-linnen.
Kraizy: Jag tvivlar på att intersport köper in det dyrast som finns. Rebook tillverkar allt från authentic till replicas så att folked i USA där 85% är fattiga ska ha råd att representera sitt favorit lag/spelare. Linnet finns kvar, 700kr. Holla ;-)
ich lebe fur hiphop
Soulchild P21 Dåså..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Aiight... jag säljer linnet nu för 600kr. Bästa priset i världen. holla!
ich lebe fur hiphop