Säljes: 4 Elements of Hiphop T-Shirts
Säljer lite T-shirts. 100% bomulls t-shirt med ett tryck som jag designat. T-shirten kostar 160kr + frakt. Bilder: Vit på Vit Beige på beige
smells like funk
T-shirtsen finns i Small, Medium och Large
smells like funk
Jag vill ha en... vad ska jag göra?
Hasch och Kokain - Bajensvin!
skicka ett PM Det finns inga Small kvar tyvärr. trycker fler small i nästa vecka om folk vill ha det.
smells like funk
Uppar lite.
smells like funk
Skivsamlare
2005-09-07 22:04
INOK P16 Tack tack, slå till vettja. esborN P18 haha ja helt klart!! det står faktist hur mycket den kostar och man säger till mig vilken färg och size man vill ha, samt vart man bor så kommer den hem till dig när du har skickat mig pengar.
smells like funk
stamina Den largen är faktist stor, på bilden har jag en small på mig och jag är 183.
smells like funk
hmmm fan den där vita kändes jävligt fresh, synd bara att jag precis beställt en massa grejer så att jag inte har några pengar, men ska se om jag kan skramla ihop något, hur länge kommer de att finnas till salu?
killen P17 Dom kommeratt finnas ett tag, förärdet folk som vill ha så tryckerjag ju bara upp nya. säg till när du har pengar oså bara så får vi se om jag har nåra då annars så trycker jag upp fler som sagt...
smells like funk
uppar lite igen
smells like funk
Konsertbesökare
2005-09-08 18:12
yo, ska kirra en sån t-shirt personligen av errran imorgon, mycket fint tryck må jag säga
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
nmt P21 :) Probb P19 tack ska du ha!
smells like funk
FuelDOg P21 Det är väldigt många som vill ha det, men det kommer! ska trycka flera t-shirt i nästa vecka. Hur öång är du egentligen? jag är 183 och en small är väldigt lagom och en medium är perfekt och en L är så att man borde skicka med tältpinnar =)
smells like funk
ah det här var vackert erik.. -är sjukt pank tyvärr, men bigup för freeeeesha tröjor! (när allt kommer omkring så hade ju säkert small varit ett tält på mig!)
Svammel, nu i din mormors walkman
Tjack_Tjirack P20 tack tack. haha ja kanske det, får la skicka med tältpinnar till small också då ^^
smells like funk
upp upp!
smells like funk
såja, i nästa vecka får jag t-shirten i XL också ^^
smells like funk
Är det bara jag som tycker att 4an förstör hela tröjjan? :)
böf
jo 4an va ju skitful
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla kan inte tycka den är snygg, hade vart lite för galet då.
smells like funk
ja de e ju helt klart en smaksak liksom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vill köpa 2st av dig, men, vilken är den största storleken du har?
fan, vill också ha. men 160kr e för dyrt för mig just nu :P
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
rocik P21 Imån ska jag ner till götet och köpa fler t-shirts, köper XL och då är XL den största storleken jag har. Jag har 1 vit kvar i storlek M. annars är dom helt slut för tillfället. men i veckan eller nästa vecka kommer jag att ha XL. Hojjtar till när jag fått dom!
smells like funk
Rhetoric P20 det var synd. men om folök vill ha när dom har råd osv. så trycker jag upp fler. så dom kommer inte direkt "ta slut"
smells like funk
Ni som ville ha t-shirts. skriv färg o storlek så grejar vi resten sedan, måste veta hur många t-shirts jag ska köpa imån om jag ens ska köpa några.
smells like funk
upp upp!
smells like funk
har 1 medium kvar i vitt. någon som är sugen?
smells like funk
Självklart trcyker jag upp fler t-shirts i andra storlekar o färger om någon vill ha. men upp för fasen!
smells like funk
ska till götet imån vid 17:00 är jag inne och är där en bit in på kvällen, om någon gbgare är sugen på en Vit t-shirt i storlek medium så hör av er. 160pix.
smells like funk
Nu finns t-shirten i vitt och beige i storlekarna S, M, L, Xl och XXL!!
smells like funk
köp köp köp!!!
smells like funk
ghaee. kan nagon admin rensa tråden lite tack?
smells like funk
nu är lagret rensat. säljer nu enbart på beställning och t-shirten kostar nu 200kr INKL frakt. pga. att det är dyrare att trycka upp få än flera t-shirtar och jag kan inte ligga ute med mer pengar.
smells like funk
tråden går segt.
smells like funk
Var skickar du ifrån? Med tanke på frakten. Har du small nu?