Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan så glömd ejag skriva det också =) Hahaha Det är storlek 45
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur kan du sälja så mkt billigare än va själva skon kostar normalt vis ?
Jag är shysst, och dels för att jag fick såddan jeffla ångest att jag köpte såddana skor med såddan ful färgcombo att jag blev ledsen att jag spenderade pengar på det. nu vill jag göra någon annan lycklig
ja kan tänka mig å köpa dom av dig,älskar dunk high ! vart bor du ?
Göteborg
har du gjort mönstret själv? eftersom det är fläckar på sulan?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Hur menar du?
Frakt till stockholm?
"The badder you seem, the more lies you tell..."
Borde väl ligga på 50-60 kronor, men vill du bjuda över 200kronro så varsågod
meskker, nu förstod jag. Ja allt på skon har jag gjort själv, titta på detalj mönstret. Det är mina mönster.
är nike små i storlekarna? vad har du för storlek normalt?
vadå? jag dyster?
Hur mycket har du använt dom?
Sedan jag köpte dem andvända jag dem kanske ett tiotal gånger, alltså färgen var gräslig vet inte varför jag köpte dom ens.
fett nice!!...haha, schyssta som fan juh :)
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
hahahaha vilken jävla skojjare de är ju bara lite färgstänk!
Mammas pojke
tomatsoppa P21:: det var cleant som fan, bara för det så ska jag måla om mina AF1:or nu, kan langa bild på det sen =)
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Ah, nä fan, hade dom varit nya hade jag lätt köpt dom. Men typ 350 spänn för begagnade dojor känns lite väl. Tycker dock att du hade gjort ett riktigt jävla bra jobb med penseln.
Skivsamlare
2005-09-06 16:38
blandade metoder! Vadå 35-36 det är 44 45
Hahah okej =)
omgjorda haha
R.I.P J.Dilla & Big Proof!
mytomspunna::ohoh! hur fan har du gjort ilustrationen i mitten? klister och skära eller?
hehe.. dedu=) Om det är någon som vill ha ett par snygga redesignade skor så holla @ me
altså vem vil köpa nåns gamla sunkiga airforce one skor som snubben kladdat lite på? å om du endå ska sälja dom för 200 varför då sälja dom?:S
vem vill köpa ett par begagnade skor med färg o shit på?
Life´s not a bitch Life´s a beatiful woman! You only call her a bitch cause she won´t let you get that pussy!
Fett snygga enligt mig synd bara att dom e alldeles för stora
AllStarGang!!!!!!!
snygga.. men användna, dvs äckligt =)
(,_____(ò_Ó)____,) this big
hahaha yeah miketheman, I share your opinion!
Life´s not a bitch Life´s a beatiful woman! You only call her a bitch cause she won´t let you get that pussy!
Lebanner P19 vart fan fick du luft ifrån. Din okunskap räcker för att man ska ens säga hur korkad du är, men kanske du redan vet!!! Airforce one???? Va? Sedan när blev ett par High dunk, airforce one. Jag säljer dem för att jag behöver pengar, men du kaske inte har fattat det, men när man behöver pengar så gör man väldigt mycket bara för att skrapa ihop små slantar. Nej jag är inte arg, kanske bara lite när folk ovetandes öppnar käften för något dom inte ens har en anning om.
Mytomsspunna jävligt cleana! om du nu har gjort dom på riktigt, hur gjorde du? sydde du fast en tygbit med det mönstret på eller? du vill inte sälja dom? :)
spray på skor, oftast ingen bra kombination, färger spricker efter högst en dag, så för skon vicker sig så spriver färgen o den lossnar... tänkte bara iaf ingen har tänkt på det...
rolfi nä, inte just dom.. Men jag kan göra ett par åt dig som är ännu coolare...
tomatsoppa ok vi kan klargöra att dom på bilden är ett par high dunks å inga air force one sen att dom är exakt likadana det är en annan sak. Nej jag ska låta dig sälja ditt skit till folk som gillar skit...