I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nokia 6630 vodafone 3g telefon till salu !

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-09-04 21:02

Nokia 6630 vodafone 3g telefon till salu !

Säljer min Nokia 6630.. eftersom jag är i grovt behov av cash !
Den är låst till vodafone och jag har haft den i 2 månader och vårdat den väl :)
Specifikationer: www.nokia.se
Alla tillbehör som följde med när den köptes följer med nu. Kvitto garanti och allt !

Utgångsbud: 2500Kr. kan skickas om ni sätter in penger på kontot.

Messa mig.

"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches”


2005-09-05 17:38
ingen ?
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-09-07 16:32
Den är gratis




































Inte !

"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-09-07 20:39
skabb telefon
Wearing my Rolex

2005-09-08 16:20
:O varför ?
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Skivsamlare

2005-09-08 16:34
du får 300 martin!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Skivsamlare

2005-09-08 16:34
mohaha
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss


2005-09-08 16:44
POLKA din mamma
Phluppppppppppppppppp. Nej
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-09-08 19:01
1000:- bjudet
<!>Skriv vad du menar och mena det du skriver<!>

2005-09-08 19:42
käft, ni fattar inte ordet utgångspris:2500riks
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>