Säljes/Värdering: Nintendo 64, SNES, SEGA
Tänkte höra ifall det finns intresse att köpa mina gamla TV-spel, som nästan bara ligger här hemma och skräpar. Även ifall ni inte är intresserade av att tjacka får ni gärna skriva vad ni anser att sakerna är värda... Lista : Ett Nintendo64 (komplett med kartong) 3 st grå handkontroller 1 st blå handkontroll (komplett med kartong) 1 st svart handkontroll 2 st Rumble Pak (kompletta med kartong) Ett spelställ för 6 spel Spel (med kartong) : Zelda: Ocarina of Time WaveRace 64 PilotWings 64 Goldeneye 007 Spel (utan kartong) : Perfect Dark Goemon Mystical Ninja Rampage World Tour En SNES konsoll 2 handkontroller Ett sega Mega Drive 2 handkontroller 1 Sega Master System converter (en grej man pluggar in i sitt Mega Drive för att kunna spela Master system spel) Master system spel (8-bit) : Poseidon Wars 3-D (utan fodral) Golden Axe Warrior (utan fodral) WonderBoy 3: The dragon's trap Mega Drive spel (16-bit) : Bubsy 1 Bubsy 2 Menacer Another World Super Street fighter 2 Zool Ninja of the "NTH" dimension Bonanza Bros. Mortal Kombat Chuck Rock 2: Son of Chuck Lion King Side Pocket Mickey Mania Dungeons & Dragons: Warriors of the eternal sun Fantasia Sonic 1 Magic Princes Shadow Dancer: Secret of Shinobi Bilder : Nintendo 64 SEGA + SNES konsoll
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
mega drive med spel skulle man kanske köpa :) men jag är itne kapabel att föreslå ett pris, för då kan jag ju inte pruta!
Det där är en rätt konstig inställning... Varför måste du pruta, när vi kan komma överens om ett rimligt pris? Säg vad du är villig att ge för det, eller vad du tycker att det är värt.
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
Värt att notera: zool, shadow dancer och fantasia är antingen jap släpp eller piratkopior, där av har de inget direkt värde :/ Värt också att notera är vilka spel som är komplett (dvs de har manual, box och kasett). Men du vet ju vart jag ligger ;) Ha det bra!
Fantasia är jap. släpp. Zool är pirat. Shadow Dancer och Magic Princes ligger på samma kasett, och är alltså också pirat.
vad ska du ha för hela skiten?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Inga SNES spel tyvärr, så jag slänger in snes konsollen till den som köper något... fimp Vad bjuder du för hela skiten? Jag kan stå för frakten, vore skitsoft att bli av med allt samtidigt
hur mkt för megadrivr plu bonanza bros?
all fire burns, little baby, you´ll learn
lårkaka: Jag hoppas du skämtar. du har ingen koll.
NoWice, upplys oss, isåfall!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
NoWice det är du som lägger skambud, tyvärr... Men som Muhjmathil_Ahmd skrev: Upplys oss, isåfall !
Muhj: Det kommer ;) Suneskunk: Det är vad du tycker, jag tycker inte det var värt mera, jag har även skickat listorna och bilderna till flera spelare och ingen har värderat det högre. Iom att så många spel saknar manual osv. Men lägger du ut endast sneset på tradera så kan du få mellan 150-250 kr för det. OM du har tur, jag har själv sett två stycken nu med ett gäng spel och handkontroller som gått osålda med utropspris 250 kr. Det är också ett medelpris, så som jag sa tidigare så har inte lårkaka en aning om vad han snackar om. Kan värdera lite av det andra också. (Om någon känner att ni vill ifrågasätta min värdering får ni ta upp det med mig, jag har koll, tro inget annat). Mastersystem converter (för att kunna lira ms spel på ditt megadrive) oboxad och utan instruktioner osv. 50 kr ms spelen: ca 50 spänn. Bra spel men inga boxar inga manualer. Tycker även du ska nämna vilka spel som saknar manual osv. (megadrive syftade jag mest på)
NoWice du måste ju hålla med om att ditt bud var ett skambud? Jag har tittat runt lite på tradera, och där går konsoll + 2-3 spel för runt 500-lappen... Jag har ett gäng spel, tyvärr är bara ca hälften helt kompletta (dvs manual medföljer), dock har alla fodral. Samma gäller för N64 spelen. Uppar tråden i alla fall, någon måste ju vara intresserad? Säljer detta pga att jag har ett PS2 och ett liv, dvs jag har inte tid att sitta och nostalgilira alla gamla klassiker... Och som NoWice säger, det är grymma spel!
sega är ju värt några hundra! men 64a är tyvärr knappt värt någonting, min kompis bytte till sig ett 64 me 3 dosor, minneskort, rumblepak, och massa spel mot ett par hjul och kullager som var typ för små att åka på!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Sune: Om du håller med om att det du begär är överpris. Allt man säljer har olika pris beroende på hur benägen den som säljer är att sälja och den som köper är att köpa. Jaghar som sagt värderat det och det är priset jag gett det, har bett andra värdera det och fått samma pris från dem i stort sett. Så...Ja. Du kan ju alltid knalla in på tvspelsbörsen och se vad du får i inbyte ;)
skulle kunna tänka mig nintendo 64 och snes.. vad ska du ha för dem?
Perfekt Dark till mig. 150 pix
Jag fick 2000:- för ett Nintendo 64 med massa grejjer o 23 spel..
nowice verkar ha koll! :) om jag var du, suneskunk, skulle jag spara allting. du kommer att ångra dig om tjugo år om du säljer, garanterat! dessutom får du ju bara växelpengar för en konsol som definitivt är värt mera för dig i längden.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.