I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förhandsbeställ: Tee's m. bush & turntable tryck

Övrigt - Köp & Sälj

Groupie

2005-09-01 17:37

Förhandsbeställ: Tee's m. bush & turntable tryck

Har gjort ett nytt tryck som jag blev nöjd med så jag tänkte se ifall det är några som vill köpa. Jag har även bestämt mig för att trycka upp lite fler bushtröjor då dessa är slutsålda sedan ett par månader tillbaka, jag har då även passat på att lägga till 3 st nya tröjfärger.

Turntabletryck
Bushtryck
Större bild på trycken

Färgen på bilden stämmer inte exakt med hur färgen på tröjan är i verkligheten, men ni får ändå en uppfattning om hur det kommer att se ut.

Trycket är proffesionellt screentryckt på "No Problem Classic" (180 g/m²) T-shirtar och tål tvätt upp till 40­°, det kan ev. bli så att de bruna trycks på Fruit of the loom. jag har tidigare som sagt tryckt anti bush tee's som fortfarande känns som nya.

Priset för en tröja är 160 kr med frakt inräknad, betalning sker i förskott genom instättning på konto eller genom brev, de kan även skickas genom postförskott men då kostar det 45 kr extra, tröjorna betalas dock efter att jag har fått dem från tryckeriet.

Hoodies/sweatshirts är även möjligt att få men då måste betalning ske i förskott (d.v.s innan jag beställer från tryckeriet), gällande färger är det samma färger som på T-shirtarna som går att beställa. Priset för dessa är 350 inkl frakt.

Även Damtoppar finns att beställa, och dessa har samma pris som T-shirtarna.

De storlekar som finns är S-XXL för T-shirts och Sweatshirt/Hoodie resp S-XL för damtopp.

För att beställa så skickar du ett PM till mig här på whoa eller skriver ett mail till mig på: [email protected]

Jag tror att detta var all info som behövdes, om ni undrar något mer är det bara att skriva här eller skicka PM/Mail

/Fridens Daniel

2005-09-01 17:45
jag misade nog bilden där ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2005-09-01 17:47
Groupie

2005-09-01 17:56
glömde en sak till, Hoodisarna trycks på Fruit of the loom, medans sweatshirtarna är på "No Problem" och de kostar 220 inkl frakt

2005-09-01 18:42
ursäkta att ja frågar, men d går inte att köpa zip hood med turntable trycket på ryggen?
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello
Groupie

2005-09-01 19:12
spex, hmmm jorå det skulle jag nog kunna ordna också

2005-09-01 19:30
alltså en zip? kan du fixa en med dragkedja luva och hela köret?
Groupie

2005-09-01 19:41
vincenzos_brygga: exakt, jag tror nog att jag kan fixa det, men det är möjligt att den kan kosta lite mer (dock tror jag inte det) och som sagt pengarna i förskott är det som gäller för alla typer av tjocktröja då de är dyra i inköp

2005-09-01 19:55
okej men du skriv i tråden eller bara holla när du vet, så är jag nog intresserad :)
Groupie

2005-09-01 19:58
vincenzos_brygga: yes det ska jag göra

2005-09-01 22:35
killen gött, för d vore fresh med en sån zip hood :) gärna brun med gult tryck om d går att ordna ;)
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello
Groupie

2005-09-01 22:48
subwato: hmmm jarå det går att ordna, men priset på tröjan ändras inte

spex: hmmm aight, ziphood skall kollas upp, dock blir det svårt att fixa gult tryck för det kostar mig 100 kr extra per färgbyte
Groupie

2005-09-02 10:15
Zip hoodsen går endast att få i:

svart,navy,röd & blå
Skivsamlare

2005-09-02 14:19
öhum, jag är intresserad av turntable zip, och kasnke tshirt med!
vad finns det för storlekar?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Groupie

2005-09-03 01:14
VoKaL: de är inte tryckta än, och det finns inga bilder på ziphoodsen, men asså de är ju som vanliga ziphoods, med tryck på ryggen, min logga kommer ev att vara på bröstet också

subwato: yes det stämmer eller jag kan sänka mig till 150 men inte lägre än så, tyvärr är det rätt omständigt för mig att ta mig in till stan

INOK: T-shirtarna finns i S-XXL detsamma gäller hoodisarna
Groupie

2005-09-04 12:42
Tänkte beställa dem nu i början av veckan så dom som vill ha måste bestämma sig snart

2005-09-04 15:58
vilket överpris..
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Groupie

2005-09-04 16:18
VoKaL: hehehe zip hoodisarna kostar 350 kr, det är tishorna som kostar 160 kr. Men man bör ta med i beräkningarna att frakten är inräknad i priset.

Statushysteri: hmmm ok, jag anser inte att det är överpris med tanke på hur mycket tid som är nedlagt i detta, hur mkt det kostar för mig att köpa in allt ( det kostar rätt mkt när det är såhär små upplagor), och förra gången jag gjorde tröjor och sålde här tjänade jag ca 5-10 kr per tröja!, jag behöver tjäna lite pengar för att få detta att gå ihop så är det bara
Groupie

2005-09-04 16:53
VoKaL: lite som i att det ändå var billigt eller lite överpris?

2005-09-04 16:54
www.distroy.tk
säljer t-shirts för 70kr styck...
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Groupie

2005-09-04 17:05
satusgysteri: ok, men då är inte frakten inräknad, så lägg på en 20 kr minst, och det är helt olika stilar på kläderna

2005-09-04 18:25
javisst kanske blir ca 90 spän med frakt för en t-shirt.
vad spelar det för roll vad det är för stilar, kostar lika mycket att screentrycka en t-shirt för det...
Groupie

2005-09-04 18:46
satushysteri: frakten på mina tröjor ligger på 30 kr för den minsta och sen kan det gå upp till ända 40-45 kr för de lite större t-shirtarna. Sen är bushtrycket 3-färgstryck d.v.s 3 ramar.
Jag vet inte hur deras tröjor är gjorda, men jag använder mig av ett tryckeri, och trycker i flera olika färger varje färgbyte kostar mig 100 kr och varje ram kostar mig 225 kr, och vad jag menar med stilar är att de där tröjorna känns hmm hur ska jag säga "photoshopade" d.v.s att flera av loggorna känns som de är omgjorda från en bild i photoshop bara, inget fel i det, dom var sköna. men jag sitter och gör min grafik i Illustrator och måste komma på sköna tryck för att överhuvudtaget kunna sälja, det måste dom såklart också men det där känns som band t-shirtar vilket jag anser är en helt annan sak. Inget fel med tröjorna som sagt, all respekt till dem att de kan sälja det så billigt, men jag kan helt enkelt inte det, och jag fasthåller fortfarande att det är lite olika saker

Jag anser inte att detta är överpris, visst i jämförelse med priset som dom tar så är det överpris, men om man jämför med vad det faktiskt kan kosta för en schysst t-shirt anser inte jag att det är för mkt utan att det är ett skäligt pris för mitt arbete.
Groupie

2005-09-05 15:05
Nu är det bara 2 dagar kvar innan jag beställer

2005-09-05 19:01
Killen: Är bush trycket ditt eget tryck? Jaghar sett snubbar med sådana tryck nämnligen.

För övrigt är jag galet sugen på en röd tröja med vitt tryck av turntablet då alltså. Fixar du det så har du en kund.
Obs. Vill helst ha två strykningar vitt (men det där borde tryck killarna känna till)
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752
Groupie

2005-09-05 19:17
jone: hehehe yes bushtrycket är mitt eget, såldes väl i ca 25 ex, har hittils inte sett en enda person med det trycket.

Yes du kan få en röd med vitt tryck, de gör alltid två strykningar när det är ljus färg på mörkare plagg så det ska inte vara några problem det borde de fixa. Vilken typ av röd vill du ha? Klarröd? Mörkröd? eller Bordeaux? (antar att det är vinröd)
Groupie

2005-09-06 16:01
tänkte runda av så smått idag och räkna ihop beställningarna
Groupie

2005-09-06 22:17
tar upp beställningar till runt 20-21 tiden imorgon