Säljes: GROG-INK klotterbläck
Säljes: GROG-INK . Svart bläck/ink för påfyllning av diverse pennor och klotterverktyg. Från Italien. Svårbuffat på många ytor. 90 kr/flaska (250ml). Jag skickar överallt i Sverige. Frakten ingår i priset. Skicka ett PM eller ställ relevanta frågor i tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2005-09-01 14:06
och då kan jag rekomendera herrn, han skickar snabbt!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag kan rekomendera både säljaren och inket..
En rekomendation från mig också. Det skadar inte.
hur betalar man då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säger som s-line
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Man betalar genom att sätta in pengar på mitt bankkonto. dagen efter har man paketet i sin brevlåda. Jag är betrodd på Köp&Sälj-forumet med många nöjda kunder... pivke: det är bättre än NeroDínferno och naturligtvis kan du köpa 4 flaskor (250 ml x4= 1 liter). då kan jag tänka mig nån slags rabatt. skicka ett PM.
vi säger att man vill köpa 4 flaskor.. vad går frakten på och vad ligger priset på?
en väldigt relevant fråga, var finns du?
frakten ingår i priset så det är inget att oroa sig för. finns i skåne men skickar som sagt gratis.
blir d svart då?? infernon blir ju fan inte svart blir ju ty grå dassig
klart det blir svart... det schyssta med grog är att det både blir väldigt svart på ytan och suger in i materialet en hel del. till skillnad från typ inferno mm...
kan rekommendera både grog och lifeforms.
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
jag kan också rekommendera livsformen..
jag har fått lära mig av amfetaminpsykos att grog är som inferno.. fast typ mer koncentrerad? nu kanske ja sa fel ord men dom e liknande iaf, alltså inte resultatet, grog blir riktgit mörkt, ibland kan man se lite ton av blått dock..
groget är schysst och svårbuffat, har ett gäng flaskor här.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
pivke P0: Det är varken bättre eller sämre. Beror på vad man ska ha det till. Det är helt klart snyggare färg, mörkare och håller längre utomhus. Men ,vad jag erfarit, lättare att sanera.
upp.
ohh..spännande
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
pålitlig och snabb leverans är det också, rakt hem i brevlådan
aa
Har du inga flows oxå? Helst tomma?
Rastaman vibrations, yeah!
ivorytheband: et finns en del pennor, fast bara till folk som köper bläck samtidigt... skickar dig PM.
är också intresserad av att köpa, vad ska du ha om man köper med penna?
killen: skicka mig ett PM.
upp.
dom 5orna på bilden är inget vidare...läcker som fan
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
dom funkar om man vet hur man ska hantera dom ;) dessutom finns det inga andra 5:or på marknaden om jag fattat ätt...
*rätt*
Har för mig att Montana har 5or men det är samma skit, som sagt, kan man hantera dom är det bra, annars får du hålla dig till andra flows.
Montana-pennorna är väl zig-markers med lite tuffare etikett?