I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ebay, pålitligt?

Övrigt - Köp & Sälj

2005-08-22 00:11

Ebay, pålitligt?

Hur funkar ebay igentligen. Jag menar, beställer jag från nån i usa, hur fan vet jag att han skickar? och om han inte skulle skicka, vad ska man göra då?

tacksam för alla svar...

2005-08-22 00:13
Skickar han inte kan du lämna negativ kritik. Det står på Ebay hur det funkar. Kolla hans omdömen innan du köper, det är ett hett tips.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-08-22 00:20
jag har handlat på ebay ett par gånger och det funkar jävligt bra!
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-08-22 01:01
Har också köpt några grejer från Ebay och har gått jävligt bra förutom en av gångerna då killen skickade iväg fel färg på en grej åt mig..

Som eyegasm säger, kolla feedbacken.. där får du en bild av hur säljaren är..

2005-08-22 03:01
funkar överlag bra, har inte stött på några problem. Köper du märkesvaror se till att det är en powerseller med 90 % eller mer i positv feedback.

2005-08-22 12:37
notte: då bör du nog hitta bättre säljare

2005-08-22 13:16
Jag blev blåst på rätt mkt pengar där.. jag kommer visserligen enligt paypal antagligen få tillbaka pengarna då det går till indrivare snart..

dom har rätt vettiga varianter på att fixa tillbaka pengarna åt en..

Säljaren hade 85% och hade sålt en del men ska jag köpa igen så är det fläckfri person som gäller.. och aldrig handla för så mkt pengar där igen..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-08-22 14:07
jag köper bara av säljare som har 99% och det gäller att vara säker på att de e äkta, om det inte finns bra bilder be dom att skicka fler!
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-08-22 17:02
Xeilon: vad var det du köpte ?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!