I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Nya graffitiböcker billigt!

Övrigt - Köp & Sälj

2005-08-08 21:33

Säljes: Nya graffitiböcker billigt!

Säljes:

Enamelized
Fin liten bok av Roger Gastman (While You Were Sleeping) som har samlat graf från olika delar av världen, men mest från USA. Tags, throw-ups och pieces delar på utrymmet, men allra finast är de 16 sidorna i mitten med bara tags från Philadelphia. (texten klippt från UP´s sida.)
100 spänn inkl. frakt.

Overground -boken. 100 spänn inklusive frakt.

Medan Svensson åt plankstek . 100 spänn inkl. frakt.

Alla böckerna är nya.
Jag skickar gratis till hela Sverige.

Ställ frågor i tråden eller Skicka PM.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-08 21:35
Overground-boken och Enamelized är i mjukpärm.
Planksteks-boken är inbunden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2005-08-08 22:22
Pax för Medan Svensson åt plankstek... Kolla PM!

2005-08-08 22:28
aight.

2005-08-09 18:57
upp.
klart ni behöver böcker...
Skivsamlare

2005-08-09 19:38
jag är onekligen sugen på en medans svensson åt plankstek och en overground. skicka pm till mig om hur vi gör.
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten

2005-08-10 19:47
Overground

köper lätt om du kan hålla den till 25:e.
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."

2005-08-10 20:32
Får du ett ex över av Overground 2 sen också så är jag sugen, den kommer bli fet!
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-08-16 19:31
alla böcker finns kvar. folk som har pengar och är beredda att betala inom overskådlig tid är välkomna att skicka mig PM om köp.