I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Biliga Boxers?

Övrigt - Köp & Sälj

2005-08-07 13:14

Biliga Boxers?

Jess jag behöver boxers i stora mängder till ett bra pris.
Helst sköna lösa modeller, pallar inte peter siepen/svennetight, blir bara varmt, äckligt och svettigt, sen så håller det fan inte saker på plats heller, blir alltid att man måste börja rota efter ett tag.. grr, ja så är det. om någon vet var man kan hitta.?

"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."

2005-08-07 16:32
skulle va najs om man hittade dom så billigt att man kan ta nya varje dag :D skulle va fett slappt asså..
WHADUP

2005-08-08 01:14
Jag har letat som fan efter de hedliga Droors boxersna som fanns back in the days på G spot har jag för mig..... Rutinga, fet chillade!

Ngn som vet var de finns???? Finns Drooors äns kvar?
Ord.

2005-08-08 02:12
Det är fan himla durt med boxers.. tur man är tjej o får ett par för 30-50

2005-08-08 09:23
finns på öp såg jag för 15kr
Kärlek och respekt...

2005-08-08 09:37
fatback: ELLERR HUR! Jag har varit på hennes, kappahl, dressman, intersport, stadium. De här boxers som du pratar om FINNS INTE LÄNGRE! Det är helt sinnessjukt. Jag höll på att flippa ur på hennes när man ser en hel vägg med typ 30 olika boxers men inga av dom hade loose fit i stretchigt material. Man vill inte ha de där äckliga varianterna som känns som en finskjorta.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Groupie

2005-08-08 10:28
"skulle va najs om man hittade dom så billigt att man kan ta nya varje dag "

amen fy fan haha
(,_____(ò_Ó)____,) this big

2005-08-08 10:42
det skulle fan vara nåt, och jag skulle inte bli det minsta förvånad om alla celebs gör det. jag skulle gjort det!

2005-08-08 10:50
vincenzos_brygga

men då borde man ju kunna köpa beg.? Ska ta o ringa några samtal..
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."

2005-08-08 12:44
:D