Köpes: FET Ghettoblaster
Tjena Skulle vilja köpa en FET Ghettoblaster. Helst dubbla kassettdäck över varandra. Men allt är av intresse. Betalar inga fantasisummor. Visa bild på det du har här i tråden. peace
Fcee!
Jag vill med ha en! skicka ett mess om det är förmåga som svarar... :)
DuJa
skatbo , jo det tror jag visst folk gör. Finns ett antal på ebay men vill inte köpa i från annat land i första hand. Annars lägger jag inte upp en sån här tråd fall jag inte tror det kmr lyckas.
Fcee!
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Den var fet! Fan att man inte har en massa pengar att langa fram... :(
DuJa
dom som har dom vet oftast inte att dom är så grymma, min farmor och farfar har värsta prylen i köket och på mitt förra jobb stog det en feting på lagret... bara att vänta och se när saker dyker upp.. finns ju mängder på lantisloppisar oftast...
http://www.earforcefm.blogspot.com
Gudomligt och ha den där som rocksteady crew rockar på bilden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är inte rock steady.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte jag såg crazy legz
öj, jag behöver ingen Ghettoblaster längre! jag fyndade så jävligt i helgen!! Jag hittade en sån hära på tippen och det är inget som hällst fel på den!
Länk Så jävla trevligt! fattar inte varför folk slänger sånt! helt sjukt
DuJa
Antagligenkanske P19 ja bjuder 500 om den fungerar!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Den fungerar men jag ska lätt behålla den! den är hur fet som hällst!!
DuJa
Man får väl inte ta saker ifrån tippen?
Antagligenkanske P19 Busted
POSTAL Du tror inte dom som jobbar på tippen tar en jävla massa saker själva? Dessutom så anmäler väl ingen stulet skräp.. Grymt fynd för övrigt
Tippen är sjukt bra, har själv hittat en stereo där som funkade utmärkt. Man får vara lite diskret bara.
Ingen aning, jag har bara hört att det inte är OK. Jag vet förresten bestämt att det inte är tillåtet så då får man väl smyga. Sopgubbarna får vad jag hört inte heller ta grejjer dom hittar.
Får och får, det är snälla djur. :P
MAN MADE GOD!
Klart att man inte får.. Men antingen så får man smyga lite med det eller så får man snacka in sig hos sopgubben så som jag har gjort så är det ingen som bryr sig sen...=) Jo man kan faktiskt hitta riktigt sjysta saker ibland faktiskt!!
DuJa
POSTAL alla tar ju ändå, inklusive sopgubbarna
återvinning i högsta grad,det kan väl ingen ha något emot!
Funkyass, när det var ifrån en soptipp på TV var förklaringen att det var bl.a. döda personers saker som skulle kunna göra familj & vänner till dom upprörda om dom stötte på dom någonstans.
POSTAL Det du säger är sant! Men vad det gäller elektronik som exempel så är det knappast för den anledningen... Konsumtionsamhället vill att man ska konsumera så mycket som möjligt! Det ska inte återanvändas något för då säljs det mindre med varor och det gynnar inte industrin! Men sen kan det säkert ha varit så att folk har kommit hem till folk och sett gamla grejor och blivit upprörda av det!!
DuJa
Jo det är klart det handlar om att man ska konsumera också, men jag sket i att ge mina egna misstankar utan bara förklaringen ifrån TVn.
Man får inte ta från tippen, man får däremot köpa fall man vill. Dock är det ingen som ser fall du slänger ut 7 saker och in 2. Tror inte någon tippgubbe bryr sig fall man tar något enstaka heller.
Fcee!
Köpa? Det visste jag inte.
sopgubbarna tar saker hela tiden. en vän till mig har en lowridercyckel som nån slängde t.ex vet inte hur den såg ut då men i fett bra skick nu ivf
Ja det ska kunna gå att köpa faktiskt!!
DuJa
Japp det går, vet inte hur dom mäter värdet på sakerna, men det går.
Fcee!
Tippen och dippen
En riktig boomblaster skulle inte vara helt jävla fel! Skulle passa perfekt bredvid LP spelaren etc.