I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: BMX

Övrigt - Köp & Sälj

2005-07-19 21:24

Säljes: BMX

Hej!

Det är många som frågat mig om jag tänkt sälja min kära BMX, tyvärr kommer jag inte ihåg vilka ni är ;) , så hoppas ni håller ögonen öppna nu. Jag har aldrig velat sälja den, men nu är jag arbetslös och desperat så nu säljer jag den.

Den har några år på nacken men från början är den specialdesignad av Childstore till Bill B.

Den säljes i sthlm . Jag betalar ingen frakt, om du bor långt bort får du ordna det själv.

Bild1

Bild2

Bild3

Utgångspriset är 3000:- Jag säljer den till högstbjudande.

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-07-20 03:57
Walla, rosa!
och så står det "dildo"!? med blått på den!?
bild 1.
Fräsig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-20 12:31
det står inte dildo det står child.

Jag har redan fått erbjudande, någon annan intresserad?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Producent

2005-07-20 14:01
bruden är nuss :P
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2005-07-20 16:36
haha :D CHILD ffs

2005-07-20 20:56
säljer den om nån vecka för halva priset bara ut och leta peace
Kärlek och respekt...

2005-07-21 03:34
Jag sa ju det... :/

:D

fin cykel! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-21 03:47
eller Lusthuset?

2005-07-21 03:51
HAHA vafan

2005-07-21 16:59
Det STÅR ju dildo klart och tydligt med blått på bild ett.

2005-07-21 17:17
hahaha, de står ju dildo =) fett kul, och SJUUUKT snygg cykel! dock för dyr
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park

2005-07-21 18:41
tss :P ska åka in mot stan nu och försök få den såld....

2005-07-21 18:49
jisses.. håll det vänstra knät mot ramen bara när du flashar med den

2005-07-21 20:20
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2005-07-21 20:55
Dildo.. heltklart :P
Pack! Pack! Pack!

2005-07-21 21:17
exakt! tjejcykel..!

2005-07-21 21:49
hahaha... fuckoff :D dildo cykeln är iallafall såld nu..sålde den precis! jag ångrar mig nästan lite :.( men fuck it... hade ingen användning för den i bushen....

2005-07-22 00:58
herregud människa vad skriver du..?

2005-07-22 01:31
Haaaahahahahahaha :D
Kvällens skratt...

precis som föregående dude skrev..

Herregud människa vad skriver du???

jo, du skulle inte sålt dildocykeln.
du hade kanske lärt dig att få "användning för den i bushen...."

2005-07-22 01:32
Men det var kul att det stod dildo iaf.. hahaha

2005-07-22 02:24
hhhahaa

2005-07-22 02:30
Är det bara jag som inte ens ser att det skulle kunna stå dildo?

Sjukt frän cykel iaf! Synd att du va tvungen att sälja den...

ps. Frän är ett så sjukt bra ord!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2005-07-22 02:47
jo jag vet...ska gråt en skvätt över den..det kändes fan när jag sålde den :(

2005-07-22 13:24
nej, men en 'sjukt' 'Skön' (dildo?)-cykel.