I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Digitalkamera, Konica Minolta G530

Övrigt - Köp & Sälj

   
Skivsamlare

2005-07-19 20:33

Säljes: Digitalkamera, Konica Minolta G530

Jag säljer nu min i stort sett oanvända Konica Minolta G530. Kameran är oanvänd så när som på 2 veckors användande, mest plåtat i trädgården och allt är i stort sett i nyskick, allt finns kvar, usb-kabel, orginallåda, garanti, kvitto, instruktionsbok osv. Minneskort på 16mb förler också med på köpet.

Kameran säljes på grund av köp av systemkamera. Konica Minolta G530 är en av marknadens absolut snabbast kameror och startar på otroliga 0,8 sekunder. Dessutom har den en ofantliga bra närbildsfunktion (se bilder).

Kameran köptes för 2661:- från Cyberphoto där den fick stämpeln "Bra Köp" av testpanelen. Säljes nu för 2000:- eller högstbjudande.

Bilder tagna av kameran:

kiroc.no-ip.com

kiroc.no-ip.com

kiroc.no-ip.com

Teknisk specifikation och bedömning från Cyberphoto:

www.cyberphoto.se

Vid frågor eller så maila bara mig, kan lägga upp fler exempelbilder också ifall det finns intresse. Förslagsvis sätter köparen in pengar på mitt konto så skickar jag kameran (då betalar jag porto) annars kan det även skickas via postförskott men då betalar köparen eller så splittar vi eller nåt.

Peace!






-"Shit, I lost him in the Sun!"

- Whoa PixelCrew 2004!