Köpes - Mobiltelefon
Krav: Man ska kunna ringa med den, och till den. Det är ungefär det. finns det mer kvaliteter än så, är det bara bonus :D Prisklass.. några hundringar. Hit me! Jag är villig att gå upp om mobilen förtjänar mer pengar.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Jag har en nokia 3310 med ior på skalet. Visst, det är en mkt klassisk mobil, inte alls lika hightech som alla andra nya grejor, men fan vad värd den är! Har haft den i lite mer än ett år, utan det minsta trubbel. Har inte strulat en enda gång. Säljer den för 500 typ, för jag ska ändå iväg och behöver den ej. But i need cash. Du kan få nya knappar till den, som jag har. Plus ett extra skal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och ja, du får laddaren också. Så kan du få de pengar som är kvar på kortet. Inte så mkt, men ja. en gest :) Sen så uppfyller den dina önskade funktioner: ringa och bli uppringd. samt messa, och bli upp (?) messad. peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja har en fresh simens mobil, vet inte va de e för modell o ja har ingen laddare. färg men den har ingen kamera. funkar finfint. du kan få köpa den jävligt billigt.
- malmØ, för helvete..
Nej, ingen konkurrens. Ta bort sig själv Clara :)
Super-Nerd det heter messed up faktiskt.. :)
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
super-nerd hehe okej, jag ska tänka på saken efter att ha kollat igenom mina options ;) jag hör av mig. claragatan vad innebär jävligt billigt? ta reda på modellen will you tomass det slängde du in i tråden bara sådär.. heh. pris? hasseone tack. säger som till supernerd.. jag hör av mig när jag gått igenom mina val.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Skivsamlare
2005-07-14 14:41
inok, shut up! nej men, jag har typ ingen aning om priser. men 300-400 kan jag gå ner till. tycker bara att min bettan har gått så himla bra och aldrig strulat så... :) La - okej, tack för att du tog dig tid.
super-nerd grattis måste jag säga då. alla mina mobiler har kraschat på ett sätt eller ett annat, mestadels pga batteriet :) just nu: en blandning av batteri och hörlur
hehe oke, men alla använder sina telefoner olika. jag har använt den tämligen sparsamt, så nåt batteritrassel har det då inte varit. men jag ska till malmö denna helg, om du nu skulle vara intresserad så är det bara skriva nåt här, så ska jag göra mitt bästa att få tag på dator. anyways.. jag hoppas du söker det du önskar :)
you've been served!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Lil' Leena!
Jag erbjuder dig min fantastiska
Sony Ericsson T630 för endast 700:- inklusive frakt. Den levereras i originalkartong med laddare och bruksanvisning och sånt. Tyvärr finns inte menyspråket på svenska, utan engelska är väl det som ligger närmast till hands för dig. Den är använd i 3 månader! Jag köpte den för 140 euro i Spanien och du får den för hälften av priset.
Och nu till dom jobbiga grejerna, eller rättare sagt den jobbiga grejen. Det finns en repa på displayen! Den förstör inte synfältet på något sätt, den bara stör lite. Jag är lite pedant när det gäller såna där saker och jag fick den på ett skitirriterande sätt.
Slå till! Fixar foton imorgon eller senare ikväll.
Piiiiiz.
0034
tomass okej. fåordighet gör ingen deal, ge mig mer.. fungerar bra? gammal? varför säljer du? låst? Regular-0650-Joe yes i have :) dumle lil' Per! ojoj, vilken grej. men ok. langa bilder och allt sånt så får vi se när jag kollat igenom alla bud. repor är pettitesser :)
La F21 lite offtopic kanske men endå.. dör dina mobiler oxå pga av att batteriet suger? ja spelar iof sönder mina batterier, hur lyckas du förstöra dem? :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Jag har en Ericsson t65 som du kan få för 200... jag antar att frakten är typ 50 eller nått så du kan få frakten inkl. är det mer än 50 kan du ju lägga till det. Om du förstår hur jag menar... Men om du är intresserad kan jag lägga upp mer fakta om den. Ska åka iväg nu och kommer hem nästa lördag.
What we do in life echos in eternity.
har en panasonic gd87 jag vill bli av med, du får den för 500, inget prut på det, det är jäkligt billigt.. kolla in på pricerunner för mer info om den
sonyericsson k700 i
VI TILLHÖR ELITEN..BETE ER DÄREFTER
meningsfull ja de senaste mobiler jag haft har haft de värsta batterierna ever.. inga nya mobiler, utan såna jag fått av andra för mina dör osv.. så, jag antar att batterierna bara är gamla och felbehandlade :) hasseone låst till vodafone. inte intresserad, tack ändå. breaky_grl tack men nej tack :) deny pris? prsk ska kolla
johnny-v8 haha ja den var snygg
har en Siemens MC60 som du kan få för "några hundralappar".. laddare, nytt sim-kort som ingen använt (dock bruten förpackning) kan du få med om du vill ; ) å headset om du vill : ) den är lite schleten på utsidan men funkar väl som den ska antar jag. den ligger bara här å dammar så.. hör av dig om de lät intressant. : )
har hört av mig. u do the same
Min underbara, röda Sony Ericsson Z1010, som tyvärr på senare tid tagit för mycket plats i fickan =P har allt du kan tänka dig behöva, från kamera till mp3-spelare etc etc...du får med allt jag fick med när jag köpte den (Köpte med Tele2Comviq-abonnemang, så ingen 3-skit på den). Den är numera upplåst så du kan i princip lägga in vafan du vill =) Pris? Vad du vill mellan 800-1000 =)
La: För typ 400kr kan du köpa en helt ny telefon med kontantkort. Begagnade telefoner är fett keffa pga använda batterier och så.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Emil vartvartvart? jag är ingen sån som har koll på telefoner och var man köper dom så att säga. eller ja.. anything tekniskt egentligen.
nutscratcher det skulle ju va nice med en sån där, men allt från 800-1000 är över min prisklass
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
La, kolla in elgiganten.se onoff.se och siba.se
Just my 5..
La; du har inte svarat på mitt svar. alltså, jag kan typ ge den till dig för 300-400 kr, med headset å allt. men som sagt; som emil säger.. du kan ju få en helt sprojlans ny mobil för samma pengar..
phatie jag har svarat på ditt svar jo. det kan hända att du skickat ett som inte kommit fram, för mitt pris skickade jag igår. emil danke liza will do.
sorry att jag är sen, jag var bortrest i helgen. hoppas du är online ikväll, jag skickar bilder till dig då! pisnuts.
0034
La: har inte fått ngt mess :(
dumle jorå, jag är antagligen online nån gång ikväll. vi hörs på msn. phatie okej. då får du ett nytt
Nec e616 - 500kr
3G mobil - Ej låst
Nyskick
Handsfree
två st dual-laddare (använd en när du reser)
extra batteri
Kartong, böcker och kvitto
www.tre.se
Tillägg: Platinum Dual-laddare = 2 in 1 laddare (2 st) USB-kabel med tillhörande cd-rom skiva 16 mb minne mp3 och Mpeg4
jag har en nokia 6610i om du är intresserad?
se.pricerunner.com hade väl tänkt mig 700kr kanske?
bör kanske tillägga att den har en liten repa på displayen.
xo
Jag har blivit såld. Tack för alla erbjudanden, och ha en bra dag.