Säljes: dator xp2500+ 768 ram m.m.
xp2500+ 768 ram 80gb hd 64mb geforce 4 dvd bra låda med 2 stora fläktar nytt 10/100 kort enda defekten är att lyckan för usb kopplingarna på framsidan av chassit är borta men om man faktiskt använder de främre usb kontakterna så gör det mindre skillnad. funar bra med nyare spel som halflife 2, wow och farcry (det är dom senaste jag testat iaf). 17" crt skärm, tgntbord och mus kan jag slänga med också allt original. finns för avhämtning i kärrtorp. 3500:- bvsa
all fire burns, little baby, you´ll learn
kärrtorp i sthlm för dom som inte har koll. priset kan diskuteras.
nix inget kvitto då datorn är ca. 2 år gammal och ett självbygge
Jag ställer mig lite frågande till hur bra spel som Halflife 2 och sådana kan fungera med 64 mb på grafiken
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
just half-life 2 är rätt bra på att göra automatiska inställningar som man inte kan ändra själv utan att peta i .ini filer och dylikt. (sen så är det ju inte mängden minne utan kretsen som är det som inte är det snabbaste, men det visste du sääkert själv.) men tror du mig inte så köp den och testa själv :p
a, det lät drygt men icke. är det några frågor så shoot
jag körde det i 1024*768 och det funkade bara bra. det enda som jag märkte är att kortet inte stödjer vissa effekter och att smådetaljer ritades upp rätt nära men det var allt.
man tycker att NÅN borde vara i behov av en hyfsat bra och billig dator?
HL2 funkar i princip med vilket skitkort som helst, eftersom de byggt liret med målet att ha låga systemkrav. Däremot ser det typ ut som stryk och spelet får ingen rättvisa. BF2 går till exempel inte ens att få igång med ett geforce4...tror jag. Förutom den något felaktiga infon av annonsören att nyare spel fungerar bra (skulle snarare säga hjälpligt) så måste jag säga att det ser ut som en relativt kompetent dator, om än lite kraftigt prissatt. Ett nytt GFX skulle ge bra mkt nytt liv...
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
jag får till mitt försvar säga att de nyare spel jag lirat är hl2, wow och guild wars (jag har en xbox, vad kan jag säga:)). och half life 2 såg inte alltför kasst ut när jag lirade? men ja, om man vill få nyaste nyaste liren att funka så bör man kanske köpa ett nytt grafikkort. angående priset så kan jag sälja det för runt 3100 om nån köper det nu i veckan och skärm och allt ingår ju så om man vill ha en billig och rätt schysst burk så look no further!
kan skicka med ff11, unreal 2 och några fler originalspel också.
slänger med ett fint datorbord i nåt ljust träslag också.
kommer inte ihåg, det är nforce 2 chipst så då borde det väl vara så?
3000 så är det din, lägre kan inte gå.
HAde du kunna skicka hade jag slagit till asså
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
tja, grejen är väl då att frakten gr på en hel del antar jag.
2800 om den hämtas nu i veckan
om den plockas typ imorronkväll och du inte har några problem med tt jag inte orkar formatera om den så kan du nog få den för 2500
jag håller med men jag har galet dåligt med pengar just nu
så lyssna på -bid-naw nu :D
priset ä nu 2700 om den hämtas innan torsdag. ännu tidigare så kanske jag kan gå ner nån hundring mer.
Ja jäklar, ett väldigt bra pris som fick mig att fundera länge på om jag skulle slå till eller inte. Har fortfarande inte bestämt mig...men aja, prisvärd som fan iaf, konstigt att den inte redan är såld.
Jag tar för givet att det är DDR minnen? hehe
jao såklart! jag fattar inte heller varför den inte blir såld!? är det för att folk inte köper datorer på sommarn?
kanske fö att datorer e så billigt nya kanske?
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303
ja, visst om man köper md sunkiga processorer, lite minne osv osv
Nja ett självbygge blir ju rätt billigt med bra prestanda.
sant, men jag tror inte man kommer under 2700 hur man än gör
Jag hade köpt den på en gång om det inte vore för att jag behöver pengar till precis ALLT annat(är uppe i en flytt). Men om du mot all förmodan råkar ha kvar den om nån månad eller så så skicka ett mess så köper jag den.
haha, om en månad så flyttar jag så är den inte såld då så dumpar jag skiten i nån sjö istället.
hade det inte varit urf hade det nog gått..men ja checkar läget lägg till på msn
[email protected] Peace
Köpes - din mamma
urf? den är såld hurshaver så om någon vänlig mod vill ta bort tråden så är det fint, annars, låt den DÖ.