CD Skivor Säljes! Har lite cd skivor som jag skulle vilja bli av med pga överbelasting av sådanna :) Alla skivor är i fräscht skick. Angående priser så kommer jag inte att sätta ett speciellt pris på varje skiva, men jag kan säga att jag inte säljer någon skiva under 50 :- , Den som är intresserad kan skicka ett internmail till mig och lägga ett bud, och som sagt, ingen skiva säljs för under 50:- MC Eiht - N' my neighborhood In the beginning ....... there was rap (Samlingsalbum) Fattaru - Fatta eld Everlast - Whitey ford sings the blues Blues - Samhällstjänst Blues - Ny tid, Ny strid The Lox - Money, Power & Respect The Conscious Daughters - Gamers Lil`Kim - Hardcore Petter - Bananrepubliken 2pac - Me against the world High School High (Samlingsalbum) Down Low - It ain't over Xzibit - At the speed of life Nas - It was written Nas - I am ... Petter - Mitt sjätte sinne AZ - Pieces of a man Warren G - Regulate.... G funk era Dr Dre - 2001 Dr Dre - The Chronic Eazy E - Eternal E Bustin' Melonz - Whatch ya seeds pop cut MJG - No more glory Cypress Hill - IV Bizzy Bone - Heavenz Movie Trippel Ett