Säljes: Peugeot 405 mi16 (Sportbil)
Peugeot 405 mi16 (Sportbil) Årsmodell: 1989 Miltal: Mer än 20 000 Pris: 21000 kronor * Ny Bes & Skattad * Mycket Fin I Lacken * Nytt Avgassystem * Nya Bromsok, Skivor & Belägg (Bak) * Ny Spindelled * Ny Startmotor * Nya Dämpare (Sänkt) * Nytt Batteri (Gelébatteri) * Tonade Rutor * Vita Sidoblinkers (Inte På Bilden) * Stereo, Cd-växlare (12 Disk), Framsystem + 6,9' * Sportstolar (Mi16 Orginal) Skinn * Armstöd Fram, Skinn * Sportfilter * Undercar Kitt (L.E.D-Lus) Finns Att Köpa Till * Rött Neonljus I Kupén * Rött Ljus I Dörrhandtagen * Larm Finns Men Ej Inkopplat (Kopplingsschema Följer Med) * Elhissar, Eltaklucka & Elspegel Vänster * Stolvärmare * Vinge * AC, Servo, C-Lås * Ej Vinterkörd (Jag Som Ägare) Mycket Bil För Pengarna, Vill Du Synas Så Är Detta Bilen För Dig !! För Mer Information, Tveka Inte Att Ringa: Daniel Laneby (0704214525)
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
bild?
dingrinn.blogspot.com
har placerat den på ett antal sidor och delat ut lappar i olika affärer..
Redaktionen
2005-07-01 19:38
har lagt upp den på blocket
ja den borde du absolut få såld..tråkigt att du behöver göra dig av med den men du kanske uppdaterar måntro?;)
Reputation is the cornerstone of power.
ylyone P20 jodå.. ja hoppas på att få sålt den.. vill inte göra mig av med den.. men e lite dyr för mig.. är ju endåså en sportbil :D ekerö P18 när du skriver något i ett inlägg så lägg sen längst upp utav alla inlägg som finns i denna kategori.. å då åker den ju upp.. ähh ja vet inte hur ja ska förklara.. ngn som kan hjälpa mig :S -AJO- P22 Tack asdf-one hehe.. det är en pärla :D och det är ju absolut en ferrari i peugeot skal :)
är fan nästan att jag köper den, fast jag inte har körkort.
Be the change you want to see in the world.
jadu.. du har ju mitt nr så de e bara att ringa för mer info
det är ju inget plus att den klassas som sportbil av försäkringsbolaget...det blir ju mycket dyrare så..
men skitsamma.. tråden handlar inte om att ni ska snakka skit om bilen lr va ja har skrivit osv.. ja äger bilen, ja vet va de e för bil. är den klassad som sportbil så e den.. va ni en tycker så håll de för er själva.. tråden handlar inte om de.. har ni frågor som har med bilens intresse att göra å om ni e intresserade så ja..då ska ni skriva
i vilken stad finns bilen?
baeng
den finns i uddevalla.. ca 8 mil Norr om Göteborg..
intresserad ??
FuelDOg P21 405 användes förr i rallyn. å om du läser högre upp så har ja förklarat vrf den går som sportbil. finns ingen rost.. finns lite, lite vid takluckan men de händer alla bilar me taklucka.. bilen e jättefin i lacken osv..
men äre inte bara till ens nackdel om bilen klassas som sportbil av försäkringsbolaget?
baeng
FuelDOg P21 jo ja förstår precis va du menar.. men tänk dig att detta e en 89. för att va en 89 å 150 hk så e inte de någon dålig maskin som sitter under huven.. ni får änna tänka att detta e en 16 år gammal bil.. jag förstår inte vrf alla hakar upp sig på på ordet sport bil.. jag äger bilen å ja vet va den går för. ja vet va de står i papprena osv..
spraYcanE P59 - jag har inte hakat upp mej, jag bara frågade eftersom jag har noll koll på bilar. hade uppskattat om du svarade..
baeng
okej.. men då e de lungt.. ja skrev där ovanför vrf de gills som de.. vet inte hur ja ska förklara de bättre.. enligt mig å alla andra mi16 ägare så går den som sportbil.. peugeot sport club kör oxå me de.. försäkringsbolagen osv..
Producent
2005-07-17 17:04
haka inte upp er på sportbil vafan.. det är en fresh bil för billigt pris som verkar helnice.. har man ingenting att komma med som tillför någonting så skriv inte. behöver ni en bil, har cashes och denna faller er i smaken så ta kontakt med spraycane och snacka mer om det. men om ni ska skriva meningslös skit så låt bli att skriva!! och att kommentera nu saker som "låtsasmod" osv är onödigt och meningslöst, det är skitjobbigt när folk skriver massa saker som antingen inte har med saken att göra eller som bara tillför något meningslöst. om försäkringsbolaget klassar den som sportbil så ring till dom och klaga, skriv inte det i tråden, inte spraycanes fel att dom säger så + att den säkert känns mer som en sportbil än en familjebil att köra.. bara för att man säger sportbil behöver det inte vara en ferrari eller nån slags formel 1, rallybil lr whatever.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Tråden rensad. ... spraYcanE Det får vara slut med dina uppningar nu. Du har uppat ca 10ggr, och är det ingen som är intresserad av bilen så får du låta annonsen kila vidare från första sidan i forumet. Inga fler uppningar nu, tack.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
ärligt sälj den nån annanstans typ på blocket, jag lovar det är värt 20 spänn!
2 frågor. har du renoverat motorn? och i sånna fall hur längesen? hur är växellådan? antar att den inte är söndagskörd utan mer rally. och om den har gått över 20 000 mil och inte blivit renoverad så e den snart slut
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
lgk ligger på blocket !! MR_EVIL P19 Nej jag har inte gjort de. ja har bara ägt bilen knappt 1 år.. bilen har stått still förutom ca 1 mån.. förra ägaren va pedant me bilen å bytte de mesta på bilen.. tjoffo Har inte me tråden att göra !!
Vad exakt är bytt, vet du om det? jag är intresserad men jag bor i sthlm så jag vill gärna veta så mkt som möjligt om den innan jag bestämmer mig för att åka över
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
allt som står i annonsen är bytt.. de e det som jag vet om.. jag har bytt ett framdäck oxå om de va av intresse.. bytte vänsterfram för ngn vecka sen
jag sänker priset till 19000 !!!!
Att ni orkar.. !!!
ge mig ett rimligt bud då ??
Detta har inte med annonsen att göra så mkt men måste säga att den ser riktigt fräsh ut!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Tack så mkt.. du kan se bilen på vallåkra på söndag om du vill komma å kolla.. bilen kmr stå utställd hos peugeot-sport-club.
Det är inget sportbil, det är vad du försökt gjort den till. Bilen är heller inte rallybilen utan det är karossen bara. Visserligen har den större motorn. Men klassas absolut inte som sportbil för försäkringsbolaget. Min bmw 325 är ju på raka 6.an, visserligen klassas den inte som sportbil men är dyr i skatt och försäkring.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
Föresten var det sluten skuff du hade på bilen? tätad alltså?
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
magicfow att ni orkar forstätta gorma om de.. lägg ner de bara den e tätad ja.. lr ja har tätat så mkt ja har kunnat.. va tänker du på då ?
PRISET LIGGER NU PÅ 15 000 lägre än så här kan ja inte gå ner på de. är du intresserad så är du. om inte.. tråkigt för mig :( Mkt fin bil iaf. Bilen stod nu oxå utställd på vallåkra, på Peugeot Sport Clubs egna fina platts.