I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Äkta löshår till rasta & dreads

Övrigt - Köp & Sälj

2005-06-30 18:12

Säljes: Äkta löshår till rasta & dreads

Någon som är intresserad av att köpa löshår gjort av yaki? Det är gjort i Kenya och ska ha bra kvalité, har inte provat själv men jag känner många som har använt det. Någon som är intresserad?

"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin

2005-07-07 10:02
färg?
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park

2005-07-07 13:46
färg?

2005-07-07 14:06
äkta löshår hmmm

2005-07-07 15:04
äkta=ha någon annans hår i sitt eget? yuck

2005-07-07 18:16
Låter jävlit äckligt
Keep crushin'!

2005-07-07 20:32
två olika, ena är mörkbrunt som går mot ljusbrunt och den andra mörkbrunt som går mot rött. Jag kan skicka bild om jag får folks emailadress.

blåbär...hehe..men det är ändå äkta hår, även om det inte är ditt äkta hår.

stizze... att ha rasta eller dreads tycker jag över huvudtaget är äckligt, ser bra ut visserligen men känns äckligt. Men nu är det inte du och jag som ska köpa för då hade det juh inte gått så bra.
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin

2005-07-07 22:43
Snyltgäst P60 Jag syftade mer på att man ska gå och bära på någon annans hår, jag har förvisso aldrig haft varken dreads eller rasta. Så jag ska inte säga för mycket, men det låter jävlit äckligt. Det är mer eller mindre som att ge någon snygg tjej mina strumpor som jag gått och svettats i en hel dag.
Keep crushin'!

2005-07-08 08:04
stizzie hahahhahaha, årets bästa!

2005-07-08 11:12
Hur som helst, var det någon som var intresserad?

2005-07-08 11:34
förresten, spelar det så stor roll vilken färg håret har? Det går ju enkelt att färga ändå.

2005-07-08 11:59
hahah, sant.. va tar du för de?

2005-07-09 04:55
jag tar... *rap* 50 kr *hick*

2005-07-13 19:39
Löshår.. hur rasta är det då? Kusligt är det också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-14 05:35
är det någon mer som vill klaga eller är det någon för omväxlingsskull som faktiskt är intresserad?

2005-07-14 05:39
nej det är braq för mig ;)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2005-07-14 10:51
Vadå det är en smaksak, säkert någon som vill springa runt i andras hår. Ligger lyckligt nog inte i mitt intresse. Men 50kr för en bit hår verkar förvisso billigt, mitt hade varit asdyrt.
Keep crushin'!

2005-07-14 17:06
ditt hår asdyrt? tror du? ja om du hade sparat tills du haft hår hängande i knävecken hade du kunnat ta några hundralappar för det, men som ditt hår ser ut nu är det tyvärr helt värdelöst

2005-07-14 19:48
ha ha, galen diskussion
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-14 23:42
Snyltgäst

Ja hundralappar är fan mer än vad du tar för ditt. Det är fruktansvärt hårt att ha normalfrisyr här på whoa, men jag bryter trenden och langar upp en verklig bild av mig själv. Da pimp, Stizz-one.

Sen att man ens försöker sälja löshår är ultralökigt, vilken affärsman du är. Säljer löshår for living.
Keep crushin'!

2005-07-15 17:50
da pimp stizz-one

ja du kanske klarar dig från hårtrenden på whoa men du bryter definitivt inte mot "wannabe gangsta" trenden.

ja som jag sa, mitt hår är inte mitt hår och inte människorhår över huvudtaget, jag kan inte ta mycket för det. Men om du verkligen suktar efter att tjäna dessa hundralappar, så är jag tveksam på att det är värt all den möda och alla månader att se ut som en grottman.

tja, det kanske inte är någon framtid i att sälja löshår på whoa, men varför inte försöka sig på lite allt möjligt för att höja levnadsstandarden.