I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Turntable + Mixer 2000:-

Övrigt - Köp & Sälj

2005-06-23 12:03

SÄLJES: Turntable + Mixer 2000:-

Nu är det dags o sälja min Numark TT1910, köpte den begagnat för några månader sen o lekte mig less på knappt en månad. Inte riktigt min grej det här.
Förutom Numarken så får ni även med en Behringer Pro Mixer Dx100 och en Ortofon Concorde Pro pickup.
Det här är väl inte några värsting grejer, men om ni är precis som mig och väldigt osäker på om ni vill hålla på med detta men är sugen på att ge det ett försök så är det helt klart prima grejer. Numarken är ju direktdriven o har en schysst motor, enda felet på den är att idioterna till postgubbar lyckades totalkrossa locket när jag fick den hemskickad. Så locket är obefintligt. På mixern så knastrar crossfaden lite lite grann men det går att fixa med lite 5-56 så det är inga problem. Om inte annat så hörs det knappt ändå.

Men som sagt va 2000:- är mitt pris, finns möjligheten att ni kan hämta den i Östersund så ser jag helst att det blir så, men jag kan skicka den landet runt om det så behövs.

Skicka ett meddelande om ni är intresserade.

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se