I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Postcykel

Övrigt - Köp & Sälj

2005-06-22 16:28

Köpes: Postcykel

En sån go med en liten "pakethållare" där fram. I funkis skick i stockholmsområdet. Gärna innerstan.
Säg vad ni har och vad ni vill ha så kan vi säkert komma överens...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-22 18:21
det beror ju på hur den ser ut. Det behöver inte vara en postens original utan sån modell funkar fint. Pris efter skick...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-22 18:26
Jag har en väldigt oldschool Postis. Färgen är svår att definera, den skiftar nånstans mellan blå och gul med inslag av grönt. Skulle dock funka perfa efter diverse behandling. Den har stått i källaren hur länge som helst nu. Min farsa fixade den för kanske 20 år sedan? Så det är en raritet =)

2005-06-28 11:23
så bra skick som möjlig helst

2005-06-28 17:18
omoraliskt försvarbart...

2005-06-28 17:52
äre okej om den är stulen?

2005-06-28 18:50
palla köpa en cykel!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2005-06-28 18:59
att sno cyklar är okej! men fan inte någons postcykel! skulle jag jobba på posten och nån skulle snå min cykel så jag fick bära sunt på all skit och massa problem skulle jag slå sönder fittan!! jag snodde en post cykel när jag var 14 har fortfarande dåligt samvete!!

2005-06-29 12:49
det är moraliskt oförsvarbart att både stjäla cyklar och att köpa stulna cyklar.... om dom inte har stått en massa år i någons garage typ. Alltså, det är inte ok att köpa en cykel som är stulen just för att säljas vidare. Sådär!