Säljes: 555 Soul, Mecca, New Era mm inkl. skivor!
Har inga bra bilder på kläderna tyvärr. Men ska göra så gott jag kan med camen. Allt är i så gott som nytt skick. Nästan allt använt max fem-sex gånger, några har jag aldrig använt. Ni som köper något får med lite skivor. Raekwon, Krs One, A Tribe Called Quest, De La Soul, Boogie Down Productions, KMD, Diamond D, Screwball, Ghostface Killah, Mobb Deep och slutligen Freddie Foxxx a.k.a. Bumpy Knuckles. Obs, inga mixtapes! Jag pratar om Only Built 4 Cuban Link, Midnight Marauders, Low End Theory, 3 Feet High and Rising och Industry Shakedown osv. Sistnämda skivan går till den som köper två plagg eller mer! Priserna är ej högre bara för att skivor ingår så det är ingen idé att försöka med något :) 555 Soul Mörkblå Sweat XL - 350 kr 555 Soul Mörkblå Hood XL - 400 kr 555 Soul Denim Mörkblå Shorts stl 34 (ny) - 300 kr 555 Soul Cargo Pants Ljusbruna stl 34 - 400 kr 555 Soul (Cargo liknande) Pants Ljudbruna stl 34 - 400 kr 555 Soul Jeans Mörblåa stl 34 - 300 kr 555 Soul Denim Jacket Mörkblåa XL - 350 kr Phat Fram Stickad tröja XL - 300 kr Phat Farm Jeans stl 34 - 300 kr New Era Yankees Keps 54.5 cm - 150 kr Mecca Denim Jacket XL (ny) - 500 kr (1300 kr nypris, dock i svensk butik) And 1 Hood Grå Large inkl. And 1 Dvd (Vol. 1-4) - 300 kr PM:a med din mail och angående vilket/vilka plagg du vill se bild på så skickar jag. Säljes endast i Sthlm.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
|