Säljes: DVD Film och box. Kill Bill, Memento m.fl.
8 Mile - Film om och med Eminem, mkt intressant extramaterial om man gillar hiphop och eminem. Big Lebowski - Bröderna Coen I SKugan Av Bronx / A Bronx Tale - Robert De Niro har regiserat och spelar en av huvudrollerna Drakens år - Maffiadrama av regisören till deer hunter How High - Hiphop Komedi med Redman & Method Man Kill Bill: volume 1 - Tarantino, Ej i keepcase omslag utan i Pappfodral (som för CD-singel) Själklart original dock! Memento - Mästerverk av Christopher Nolan, med Guf Pearce i huvudrolllen Naken (2 disc) OOP - Svensk komedi från 2000, med Henrik Nordberg, Tuvo Novotny och Viktora Silvstedt bl.a. Urban Legends 2: Final Cut - Amerikanske skräck från 2000 My Bloody Valentine OOP - Amerikanske skräck från 1981 Sällskapsresan - Svenska klassiker från 1980 av lassa åberg, versionen från boxen, endast skivan fås i tom amary. Självklart original. Dagspris på discshop: 1210:- mitt pris: 600:- Sen säljes även Terror På Elm Street Boxen (7Disc) Svenska utgåvan, 7 filmer plus 2 st 3D glasögon och en booklet. Endast tre av filmerna är tittade på överhuvudtaget. dagspris på discshop: 995:- mitt pris 600:- Skickar hellst inte och i så fall betlas frakten av köparen. Jag bor i Göteborg.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
OOP = Out Of Print, filmen finns inte att köpa längre.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Kill Bill: volume 1 - Tarantino, Ej i keepcase omslag utan i Pappfodral (som för CD-singel) Själklart original dock! har du fått i tidningen solo... Naken (2 disc) OOP - Svensk komedi från 2000, med Henrik Nordberg, Tuvo Novotny och Viktora Silvstedt bl.a. finns visst att köpa...
www.myspace.com/melvinjunkyard
melvin: va det inte café man fick den med?
Melvin: nope jag har fått den i Café precis som Slaskfittan säger.. och enligt discshop så tillverkades inte Naken längre och den fanns inte i lager där men den kanske finns att hitta nån stanns det är mer än jag vet.
det är för övrigt svenska region2 filmer alla.
hittade "My Bloody Valentine" på
www.play.com så visst finns den att köpa?
eller menar du att den inte finns i sverige när du skriver OOP?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fult att sälja film man fått med i tidning också :) i pappfodral, haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför säljer du Memento? :)
mystic: ja det finns en engelsk utgåva som är i princip identisk, men den svenska är utgången. varför är det fullt att sälja film man fått med i tidning? SunTzu: för att jag har Limited Edition r1an också och det räcker
för det känns lite b kanske? jahopp men filmen finns ju fortfarande att få tag på. med svensk text och allt, men men
mystic- : hur många andra utgåvor det än finns av filmen så är fortfarande utgåvan jag har utgången. sänker priset på elm street boxen till 500:- . och jag slänger in en rulle i paketet också. Killing Zoe (producerad av Quentin Tarantino)
varför säljer du memento?
12.
j-adD: som jag sa till suntzu ovan "för att jag har Limited Edition r1an också och det räcker"
ingen som är intresserad?
Terror på elm street kostade väl ungefär 600 kr ny på cdon?
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Förlåt, jag hade fel, den kostar 389 kr ny på cdon.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
den är slutsåld där all_ya
Samtidigt så finns den på tex Ginza för 599kr..
tar bort kill bill från listan och sänker priset till 500:- boxen kan nu fås för 400:-
DJ_Immortal: nja det låter lite väl billigt tycker jag. mer än hälften av filmerna är endå osedda. och boxen är i perfekt skick.
mh, får kolla vad frakten går på först men jag tror det blir rätt mkt. hör av mig.