Säljes: DVD Film och box. Kill Bill, Memento m.fl.
8 Mile - Film om och med Eminem, mkt intressant extramaterial om man gillar hiphop och eminem. Big Lebowski - Bröderna Coen I SKugan Av Bronx / A Bronx Tale - Robert De Niro har regiserat och spelar en av huvudrollerna Drakens år - Maffiadrama av regisören till deer hunter How High - Hiphop Komedi med Redman & Method Man Kill Bill: volume 1 - Tarantino, Ej i keepcase omslag utan i Pappfodral (som för CD-singel) Själklart original dock! Memento - Mästerverk av Christopher Nolan, med Guf Pearce i huvudrolllen Naken (2 disc) OOP - Svensk komedi från 2000, med Henrik Nordberg, Tuvo Novotny och Viktora Silvstedt bl.a. Urban Legends 2: Final Cut - Amerikanske skräck från 2000 My Bloody Valentine OOP - Amerikanske skräck från 1981 Sällskapsresan - Svenska klassiker från 1980 av lassa åberg, versionen från boxen, endast skivan fås i tom amary. Självklart original. Dagspris på discshop: 1210:- mitt pris: 600:- Sen säljes även Terror På Elm Street Boxen (7Disc) Svenska utgåvan, 7 filmer plus 2 st 3D glasögon och en booklet. Endast tre av filmerna är tittade på överhuvudtaget. dagspris på discshop: 995:- mitt pris 600:- Skickar hellst inte och i så fall betlas frakten av köparen. Jag bor i Göteborg.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
|